IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 2 Feb Kutschurft, Led Astray en Speedchaser Kade, Zaandam Vorige pagina
Orklord
Usericon van Orklord
Posted 03-02-2007 23:02 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Zo dat was gaaf!

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 04-02-2007 6:27 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

zeker weten!

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-02-2007 9:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heeft Loden Asbak ondertussen een eigen stijl of blijven ze Cannibal Corpse cloneren?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 04-02-2007 13:05 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2007 9:58 schreef Mutilator het volgende:
Heeft Loden Asbak ondertussen een eigen stijl of blijven ze Cannibal Corpse cloneren?
Ik weet niet waar jij dat loden asbak vandaan haalt maar Led Astray betekent iets heel anders. Bovendien is asbak "ashtray" met een H dus. En een Cannibal Corpse clone is het lang niet en de nieuwe nummer al helemaal niet.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-02-2007 13:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 februari 2007 13:05 schreef Creepmime het volgende:
Ik weet niet waar jij dat loden asbak vandaan haalt maar Led Astray betekent iets heel anders. Bovendien is asbak "ashtray" met een H dus.

Bedankt voor het happen uiteraard

quote:
En een Cannibal Corpse clone is het lang niet en de nieuwe nummer al helemaal niet.

Laat ik zeggen dat toen ik ze zag het duidelijk was waar men de mosterd vandaan had gehaald...qua sound had men de zaakjes al voor elkaar en aardig om te lezen dat er dus ontwikkeling te ontwaren valt

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 04-02-2007 23:56 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2007 13:36 schreef Mutilator het volgende:
Bedankt voor het happen uiteraard

Ja, ik lach vrolijk mee. Leuk hoor iedereen die zich er met deze zin van af weet te maken.
Maar ik vond inderdaad ook 2 negatieve punten van het eerste album: Weinig orgineel en ik vond het allemaal wat te veel gepiel al is dat een kwestie van smaak denk ik.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com