|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij wilden er eigenlijk 2e kerstdag naar toe gaan, plannen werden gewijzigd. Maar het lijkt me inderdaad een hele boeiende tentoonstelling. |
|
Amserdam toch? Zag er van die grote billboards hangen, vorige week. |
|
In de Berlage. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Voor de liefhebbers heb ik eventueel wel een anatomieboek met echte foto's(PAGINI) die ik zou kunnen opsturen via msn, alleen is ie wel wat groot (362mb). Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Natuurlijk is publieke autopsie omstreden, maar het verbaast mij dat Gunther von Hagen meer ter discussie wordt gesteld vanwege dit televisieprogramma dan vanwege zijn productie en verkoop van plakken geconserveerd mensenlijk. Het programma wordt trouwens herhaald op 29 januari om 22:30. Ik heb hem gisteren bekeken en vond het interessant. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-01-2007 16:31] |
|
Dat hoofddeksel doet het 'em en, het enthousiasme van die man doet me aan Steve Irwin denken. edit;dit en dat [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 24-01-2007 16:36] Suck my piss |
|
quote: Waarom eigenlijk? Dit gebeurde al tijdens de verlichting hoor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik geloof dat Heraclitus het al zo rond 500 voor christus deed in Egypte. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
maarja, toen hadden zeh nog geen tv. Laatstaan tellsell. Suck my piss |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
lol dit heeft echt niets meer met grindcore te maken. Suck my piss |
|
quote: Publieke autopsies zijn niet meer gebruikelijk. In Nederland kwamen ze vroeger bijvoorbeeld wel voor op open dagen van het anatomisch instituut, maar tegenwoordig worden er naar mijn weten in Nederland geen publieke autopsies meer uitgevoerd. In Engeland, waar het programma is opgenomen, zijn ze zelfs verboden en daar was dit de eerste publieke autopsie sinds 170 jaar. Verder worden de lichamen niet gebruikt om mensen te leren een vak uit te oefenen, maar gaat het hier om een betalend publiek dat naar een 'show' gaat in een theater. In onze cultuur is het gebruikelijk om met respect om te gaan met onze doden en dit is moeilijker te verantwoorden dan het gebruik van de lichamen voor bijvoorbeeld colleges aan geneeskundestudenten. Dat het vroeger wel gebruikelijk was lijkt mij geen goede reden om het nu onomstreden te laten zijn. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |