![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi .. iemand met een nog beroerder leven dan mij, doet me goed. Dank je .. ![]() |
|
wtf ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik ben zelf meer van het punniken. ![]() |
|
Is dat niet dat ding uit Hellraiser trouwens? Maak hem open, knul dan kunnen we lachen ![]() ![]() |
|
quote: Gelukkig ben jij een beter persoon dan hij, hè? OT: je kunt je eens verdiepen in de structuur van zo'n rubik's cube. Wiskundigen zijn erg geinteresseerd in dit ding omdat het veel te maken heeft met algebra (groepentheorie). Kijk bijvoorbeeld eens op http://web.usna.navy.mil/~wdj/papers/rubik.pdf [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 07-01-2007 17:09] 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
meestal kan je gewoon die stickers loshalen en overnieuw beplakken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:Thanks Styhn!!! Echter, ik denk dat deze file een beetje te diep gaat voor mij. Ik ben geïnteresseerd in methoden om de kubus op te lossen. IK heb al tal van methoden op het net gevonden but it doesn't hurt om verder te zoeken. Sowieso los ik het al binnen een minuut op maar moet het 1 en ander drastisch veranderen om mijn tijd te reduceren. Thanks nog!!! There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
Daar scoor je geen chikies mee hoor! Nerd! ![]() |
|
Er was toch iets van een bepaalde volgorde aanhouden met het draaien en dan los je 'em altijd op. Zoiets staat me tenminste bij, het is minimaal 20 of 25 jaar geleden dat ik aan zo'n ding gedraaid heb. ![]() ![]() |
|
quote: Tsjonge, jij bent echt oud besef ik steeds meer... ![]() |
|
Of de rest van de wereld is gewoon jong, zo kun je het ook bekijken. ![]() |
|
quote:Kofschip @ signature ![]() ![]() |
|
quote:Hehehehe . . .alleen als je hem in een bepaalde volgorde in de war gemaakt hebt, kun je hem met de omgekeerde volgorde weer maken. In het algemene geval zijn er honderden formules om het te maken. Daarvan is een gedeelte al genoeg, de rest zijn gewoon variaties. Sommige permutaties zijn korter, andere langer. There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
quote: HAP! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() Dat je rubik's kubus machtig interessant vind tot daar aan toe, maar om er zo een topic over te beginnen... ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
ik heb ook die kettingpiramide hier nog... en natuurlijk t matje... moet nog steeds es op een rommelmarkt dat ding met die wijzertjes tegenkomen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Toch machtig dat je het dan nog steeds nodig vindt om zo'n reactie te plaatsen. 1-0 voor Rubik. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Get a life... ![]() "My name is......" ![]() |
|
quote: Take one for me. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:En dat is dan je vijfde post? *Knorf!* Anyhoer, ik heb er nooit wat van begrepen uiteraard. Iets met vrouw zijn en blontd. Ik ga dan toch ook liever voor de stickertjes opnieuw beplakken techniek. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik mag hem/haar wel: Interesses / hobbies: Sex ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |