|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://waldrock.2y.net/news/news.php trouwens niet op de tijdelijke stand letten want heel nu-metal nederland heeft al gestemd vrees ik... dus ff die scahnde rechtzetten en stemmen!!!! Je moeder. |
|
Kijk, da's nou nuttig werk. Maar waar kan ik stemmen??? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-01-2002 23:12] |
|
mijn dank Je moeder. |
|
Ik ook maar gestempt. Eeeeeh, wie heeft Anima Messor er tussen geflikkerd? Wij zijn defunct zoals bekend. |
|
Zo ook maar even gestemd. Blijft leuk zo'n festival op fietsbare afstand van je huis, maar dan moeten er wel wat leuke bands staan... No regrets and no remorse... |
|
Ja ik heb ook gestemd maar ik denk niet dat er aan de stand van die stemlijst veel verandert hoor.. Ik weet ook niet of waldrock zich uberhaupt iets aantrekt van die lijst. Hope not... NU-metallers kunnen al naar Pinkpop en LL for someone's sake . |
|
ook gestemt.. Er staat zelfs dissection en obituary in de lijst?? vaag.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
SOAD staat verdomme te hoog moet je dat zien jezus nu metal neemt gewoon de festivals over |
|
Ik heb ook gestemd, maar wat doet Death daartussen??? Vaag hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het is zeker triest gesteld met die lijst! Het is gvd niet te geloven dat er werkelijk zoveel zooi tussen staat! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tja, iedereen kan een band toevoegen... daarom is het zo'n zooi.. |
|
ff naar boven schoppen voor de mensen die nog niet gestemd hebben Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik vind het een beetje zielig dat je overal van dei lui moet hebben die er van dei onzinnige dingen inzet, zoals blink, backstreetboys e.d. |
|
de eerste band is al bekend: <i>Dinsdag 29 januari 2002 Eerst band Wâldrock Al enige tijd in het geruchten circuit en nu dan echt bevestigd voor de komende Wâldrock. D.R.I. danwel Dirty Rotting Imbeciles. Deze band zal garant staan voor een heerlijke portie trash/punk/hardcore. Waldrock zal worden gehouden op zaterdag 22 juni op het festival terrein aan de zomerweg te Burgum.</i> ikzelf ken de band niet, maar dat gaat dus nu ff veranderen zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Damn, mij bekruipt opeens het gevoel dat Waldrock midden in mijn tentamens gaat vallen . Dus voor mijn mede-ZM'ers hoop ik dat het een beetje een fatsoenlijke line-up gaat worden, maar voor mezelf eigenlijk niet... Dan mis ik nl niets . |
|
damn, dat is klote !! Is dat al zeker dan ?! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Vorig jaar wel, laatste weken van juni en de 1e van juli... En academisch jaar loopt vrij gelijk helaas... Maar Graspop lukt maybe wel, dat vind ik al heel wat . |
|
quote: ja, maar dan mis je waldrock wel !!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Voor de bands hoef je er niet te komen, de sfeer is wel weer ok sebinsagoil |
|
quote: Ik overleef het vast wel . In any case, thanx for your concern. |
|
word alleen maar op kutbands gestemd daar |
|
quote: Vorig jaar was wel lache toch? Ik heb me wel vermaakt. Die vrijdagnacht ontieglijk dronken voor die p.a. staan vaag te doen... |
|
Hahah ja.. pcies, de vrijdagavond is altijd beregezellig ,..met veel bier,..broodjes hamburger en goeie muziek... beter dan de bands die de volgende dag spelen sebinsagoil |
|
YEAH!!!!! |
|
Idd, de vrijdag was erg geinig. He, Mark jij kent mij waarschijnlijk niet maar ik heb je toen wel effe een potje lijp zien doen vrijdag avond. Jij stond daar potje vaag te headbangen voor die boxen, hehehe. WALDROCK Black Metal ist krieg :-) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |