|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 14-03-2007 22:02] |
|
metal in de azijnfabriek? [Dit bericht is gewijzigd door metaalprinses1991 op 15-03-2007 14:59] |
|
Ah toe, die brug, spring eraf? PLease? Toe nou? |
|
quote: HEUY!!!! Jenje? begin je zelfmoordneigingen te krijgen |
|
quote:Nee was een smeekbede naar die doos |
|
HEUY!!!! Weer een aantal dagen toegevoegd: 6 juli: Slayer Coverband & Highway to Rosie 8 september: Detonation, Fuelblooded & Deviance 6 oktober: Heuykes Birthdayparty: bands tba Komt allen naar Roermond |
|
HEUY!!!! Kleine update... was de topic alweer kwijt 15-10-10: Concubine & Hyproglow 22-10-10: Paul Di'Anno & Children of the Damned 30-10-10: Beavershot, Bandito & Cenobites 20-11-10: Chained Alice, Demolution & Rage on Stage 14-01-11: Volbeer & The Manky Nuts 21/22-01-11: Hub & Heuy Metalfest Pt.VIII Dat was het dan effe... komt nog wat leuks bij |
|
Wanneer kunnen we de eerste bands verwachten voor H&H? |
|
quote: HEUY!!!! Bij ons zijn er al een paar namen bekend, maar we wachten nog even.... een mengeling van bands uit Rusland, Noorwegen, Nederland en nog wat landen |
|
Temnozor? Ik kan in ieder geval niet wachten! |
|
quote: HEUY!!!! Supriseband uit Rusland..... |
|
De headliner voor vrijdag word iig een exclusief optreden van een band die nog nooit eerder in Nederland heeft gespeeld en waarvan dit ook het enige geplande optreden is momenteel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jammer dat ik helemaal ben vergeten dat ik in Januari waarschijnlijk in Thailand zit |
|
quote: Ik weet lekker meer maar ga niets zeggen: ik weet alleen dat die band alleen al het waard is om te komen voor velen op dit forum! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Half november willen we de eerste namen bekend maken..... als jullie nog een band persé willen zien, dan proberen we dat te regelen.... wel een H&H Band (=Heuy) (=Hub) |
|
quote: Dat is hoe dan ook toch stukken leuker? Zoals jij het zegt lijkt het wel een straf.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
IMMORTAL!!! ENSLAVED!!! Daar liggen toch ook contacten? Of nee, doe maar niet, ik ben er toch niet |
|
quote: HEUY!!!! Die kunnen na septembet 2012 komen.... nieuwe zaal (zalen) |
|
quote: Ja dat is zeker zo! Maar het is altijd jammer als je in die tijd gave evenementen moet missen. |
|
quote: Och, zo gaat dat. Beter dat je een evenementje mist vanwege vakantie, dan vanwege geldgebrek, ziekte of andere narigheid. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Geen vakantie. Studeren! Drie maanden. |
|
quote: Ook cool! Waar, Bangkok? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Yes, Thammasat Universiteit. |
|
Nice man, veel plezier. Bangkok is - voor een miljoenenstad - best een aardige stad, zodra je een beetje went aan de cultuurshock. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |