|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
See you tonight!(voor degenen die vanavond ook naar Meppel gaan). see you at occultfest! |
|
Yep jullie beukten heerlijk! |
|
Toch jammer dat een band als Frusthatred nou nog steeds aan van die stomme wedstrijdjes mee moet doen. Ik vind dat zo'n leuke band! |
|
Frusthatred deed niet mee deze avond. En inderdaad, AliennatioN was verdiend winnaar maar de beukprijs ging naar The 8th Sin! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mooi zo! Bruce Banner |
|
Dying Flame 3e of 4e? Ja, ik ben eerder naar gegaan, omdat het vevroer ook eerder weg wou, hehe. |
|
Dying Flame is derde geworden en Esker vierde. |
|
De uitslag! 1. AliennatioN 2. The 8th Sin 3. Dying Flame 4. Esker Het was een geweldige avond, de opkomst was boven verwachting! Er waren ook heel veel bekenden uit Hoogeveen, echt super. En ik wil hierbij de jury ook bedanken, jullie waren een goed team. En ik wil het publiek ook bedanken voor het enthousiasme en de grote opkomst! en natuurlijk nog een dank voor alle bands, jullie hebben allemaal goed gespeeld. de jury was onder de indruk van de kwaliteit maar ja er kan maar een winnen! En AliennatioN heel veel succes in Leeuwarden toegewenst op 21 april! see you at occultfest! |
|
Jullie ook bedankt!! (mooi he, staphorst..) |
|
quote: Drank maakt meer kapot dan je lief is haha, is niet echt bevorderlijk voor je richtingsgevoel. Maar het was een mooie alternatieve route! see you at occultfest! |
|
Het is altijd gezellig in Staphorst! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jazeker vooral zaterdagnacht na 00.00 uur, dolle boel daar! see you at occultfest! |
|
haha donders! |
|
quote: Foei FRNK, dat mag je daar niet zeggen hoor want dat is vloeken! see you at occultfest! |
|
|
|
De foto's staan nu op www.unrealcafe.nl! Ff checken! see you at occultfest! |
|
*checkt* |
|
+1 Toffe foto's, goede herinneringen Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Thanx! Ik heb ook genoten, het was een geweldige avond (maar dat kun je op de fotos ook wel zien! ) see you at occultfest! |
|
Ja coole pics en idd erg mooi avondje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |