![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Pauperpop , ook nog samen met Lucien , moet ik eigenlijk toch maar 'ns proberen langs te komen. ![]() BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST ![]() |
|
Al is het het laatste wat je doet... ![]() ![]() ![]() |
|
23 mei Iniuria Grindbashers Obtuse het podium hoogeveen grind on!! ![]() |
|
![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
Waar heb ik die flyer eerder gezien? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, FreddeSpamKadeth! ![]() Boeiender ![]() |
|
ik hoorde uit betrouwbare bron dat jullie 2 (gast)gitaristen aan het inwerken zijn... stelletje inHOERia's!!! ![]() ![]() |
|
Hey touwkop! Thanks! Je kratje bier staat al in Nijverdal te verspochten... Of KA moet er al aangezeten hebben. Mmmm... vergeet dat kratje maar. ![]() ![]() |
|
ben er niet zaterdag.... mij te pauperig af! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 19-09-2009 12:58] ![]() |
|
Thanks Martin! ![]() ![]() |
|
All, INIURIA zoekt snarenplukker!! Jan stopt ermee. Wie zich geroepen voelt mag reageren. Belangrijk is uiteraard o.a. bovengemiddelde affiniteit met Deathmetal, fatsoenlijk kunnen spelen en..................... dikke nutt'n! Eigen oefenruimte in Luttenberg... :wink: (Tussen Almelo en Zwolle) Denk dat de poster genoeg zegt. Groet'n, Bryan - INIURIA www.iniuria.nl www.myspace.com/iniurianl ![]() ![]() |
|
![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
Prima show laatst in Dynamo lui! ![]() ![]() |
|
Thanks! ![]() Hey Fredde, doe er maar 2 van... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jullie hadden toch 2 stand-inn's??? ennuh... pauper... ga je dat kratje bier nog even mijn kant op doen? ![]() |
|
Met stand-ins of hoe je ze ook noemen wilt schiet je niks op. Jouw kratje staat te verspochten in Nijverdal maar jij vond het niet nodig om te komen... ![]() Zorg maar voor een goede gitarist dan zorg ik dat die nathals van een KA je kratje onberoerd laat. ![]() ![]() |
|
quote: dude... die kans heb je laten lopen, remember? ![]() ![]() |
|
![]() Succes ermee heren! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
kearls en bössels... de wintertied is in e'goane... ![]() ![]() |
|
quote: "saturday, will be pay-day!". ![]() ![]() ![]() |
|
dat smaakte goed zeg!!! nieuwe gitarist in de gelederen... tijd voor een foto? ![]() |
|
jommie ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |