|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Pauperpop , ook nog samen met Lucien , moet ik eigenlijk toch maar 'ns proberen langs te komen. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Al is het het laatste wat je doet... |
|
23 mei Iniuria Grindbashers Obtuse het podium hoogeveen grind on!! |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Waar heb ik die flyer eerder gezien? |
|
quote: Hehe, FreddeSpamKadeth! Boeiender |
|
ik hoorde uit betrouwbare bron dat jullie 2 (gast)gitaristen aan het inwerken zijn... stelletje inHOERia's!!! |
|
Hey touwkop! Thanks! Je kratje bier staat al in Nijverdal te verspochten... Of KA moet er al aangezeten hebben. Mmmm... vergeet dat kratje maar. Zie je zaterdag op de VLEES-bbq. Vergeet je zure halal vegaburgers niet mwahahaa... |
|
ben er niet zaterdag.... mij te pauperig af! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 19-09-2009 12:58] |
|
Thanks Martin! |
|
All, INIURIA zoekt snarenplukker!! Jan stopt ermee. Wie zich geroepen voelt mag reageren. Belangrijk is uiteraard o.a. bovengemiddelde affiniteit met Deathmetal, fatsoenlijk kunnen spelen en..................... dikke nutt'n! Eigen oefenruimte in Luttenberg... :wink: (Tussen Almelo en Zwolle) Denk dat de poster genoeg zegt. Groet'n, Bryan - INIURIA www.iniuria.nl www.myspace.com/iniurianl |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Prima show laatst in Dynamo lui! |
|
Thanks! Hey Fredde, doe er maar 2 van... |
|
jullie hadden toch 2 stand-inn's??? ennuh... pauper... ga je dat kratje bier nog even mijn kant op doen? |
|
Met stand-ins of hoe je ze ook noemen wilt schiet je niks op. Jouw kratje staat te verspochten in Nijverdal maar jij vond het niet nodig om te komen... Zorg maar voor een goede gitarist dan zorg ik dat die nathals van een KA je kratje onberoerd laat. |
|
quote: dude... die kans heb je laten lopen, remember? |
|
Succes ermee heren! Boeiender |
|
quote: |
|
kearls en bössels... de wintertied is in e'goane... |
|
quote: "saturday, will be pay-day!". |
|
dat smaakte goed zeg!!! nieuwe gitarist in de gelederen... tijd voor een foto? |
|
jommie signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |