|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zie wel duidelijk verschil. ZM heeft namelijk een thema, misschien dat men daar niet voor blijft, maar het is wel waarvoor men hier komt. Dit hele gebeuren kan me gestolen worden, online versie van de sims... |
|
quote: Cool! Maar hoe kan ik jou of wim nou vinden online? |
|
Bij mij moet je even zoeken in de search bij personen naar Jester Dean, voor wim Naar Nordt nordlicht ofzoiets. Dan kun je me een IM sturen, en kijk ik ff war je zit, of je smst/msnt even wanneer je onlin bent daar, dan zwengel ik de pc ff aan als dat gaat, kmt het ook goed. |
|
Of je meldt het ff in dit topic als je online gaat |
|
quote: Nee, de sims zijn niet te verstaan. |
|
Ik zit er ook, sporadisch. Nick is Misstique Moody. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Oh? Hoe en waar is dat dan? Als ik ook wat geld heb kan ik een beetje mee inrichten. Zodat er bijv. ook een ligbank komt voor ouwe lullen, hehe. |
|
Heb het nu op mijn portable staan. Is wel leuk. Nickname DarknessThere Guwaran. |
|
Ik heb zojuist ook een account aangemaakt. Even kijken of het allemaal een beetje werkt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gelukt! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hehe, gaaf. Met bakkebaarden. Ik zal morgen ff ook een screenshot plaatsen. |
|
Nog ff 2 intressante links: Chinese vrouw is eerste Second Life-miljonair (echt geld): http://www.nu.nl/news/901227/55/rss/%27Chinese_vrouw_is_eerste_Second_Life-miljonair%27.html Second Lige @ Tros Radar (filmpje): http://www.trosradar.nl/mediaplayer/player.php?videoID=987&mode=item |
|
quote: In die club rock waar ik je tegenkwam krijg je elk kwartier gewoon 2 L$, en in een ander stuk waar ik vaak kom hebben ze altijd wedstrijdjes platen raden, en daar ben ik wel aardig goed in, en daar kun je dan 25 L$ per plaat mee winnen ofzo, maar als niemand de plaat weet loopt het bedrag op en kun je makkelijk cashesn, hehe |
|
na 5 minuten ben ik het alweer zat, krijg de kriebels van hoe alles beweegt, te slecht |
|
quote: Het postuur is ook naar de realiteit gemoduleerd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik zit er nu ook op, ik heet Leviathanica Heideman. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik moet nog enorm aan de besturing wennen. Alles reageerde super traag van de week maar dat zal aan de dichtgetrokken internet verbinding gelegen hebben denk ik. |
|
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er niet veel van. Klopt het dat als je een gratis account hebt dat je alleen maar een beetje rond kan lopen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Die club heb ik ook gevonden... zal daar vaak zitten, denk ik |
|
quote: Dude! Waar is dat? |
|
Ja, waar??? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
de free bee dungeon is ook leuk, heel veel spul dat je gratis van andere spelers krijgt, zoals vleugels, gitaren, liften, bedden, kleding, boten, autos, motoren enzovoorts [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 12-01-2007 12:19] |
|
Hoe komen jullie aan die adresjes, ik kan daar alleen maar rondlopen en niks doen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb me ook laten verleiden het te proberen, maar ik vind er geen tering aan. Was er trouwens een paar jaar geleden niet al een vergelijkbaar iets? Staat me iets van bij. Misschien was dat wel hetzelfde en is het nu pas "hot" geworden.. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |