|
Auteur: |
|
|
onslaught! Expired,Erased and Forgotten |
|
Rijdt er toevallig nog iemand vanuit/langs apeldoorn naar dit evenement? Ik wil graag meerijden (voor bijdrage in de brandstofkosten natuurlijk). Bert. |
|
De nieuwe Onslaught, Killing Peace is ontzettend sterk. Tis dat ik er niet heen ga/ kan gaan, maar u bent gewaarschuwd! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik ga waarschijnlijk. Mits er een paar lammeballen uit hun nest komen, zodat we iets kunnen afspreken You're running in circles |
|
@Sdonasa Zou perfect zijn! hoe stemmen we wat af? |
|
Haha.. 1 ik weet niet of ik ga rijden. 2 Ik weet niet waar Apeldoorn ligt, maar heb ik het idee dat ik daar echt niet langs kom [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 18-02-2007 13:29] You're running in circles |
|
quote: Voor mij is het iig de reden om te gaan. Ik ben totaal niet bekend met hun oude werk (jaja, heiligschennis enzo) maar na het horen van "Killing Peace" had ik zoiets van; dit moet ik live zien! don't mistake lack of talent for genius |
|
das mooi shit, dacht even dat ik een lift had. Wordt het vandaag dan echt een middagje/avondje zonder pintje |
|
quote: Ben al lang uit mijn nest, maar negeerde jou gewoon! Op je knie en pijp voor genade! |
|
pff daar heb je de wilskracht niet voor You're running in circles |
|
Al met al een geslaagde middag/avond! Jammer van dat stom dronken gabbermens dat continue slayer riep, maar die werd dan vrij hardhandig door de pit geslingerd bij Onslaught, wat dan wel weer erg grappig was. Evile was een grote verrassing en erg gaaf! Flesh Made Sin roste er flink op los. Dead Head vond ik aardig, maar deed me niet heel veel. Onslaught was erg gaaf! Jammer dat ze geen toegift deden of zo. Naam van de eerste band is me ontschoten, deden het aardig, maar ik vond de cleane vocalen niet zo mooi. En jammer dat de rest van de stad zo vrolijk gekleurd was en vol met idioten. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ja dat meisje... Tering had die geen begeleiding nodig ofzo? Volgensmij was ze ontsnapt van de gehandicaptenclub die carnaval aan het vieren waren elders in de stad. don't mistake lack of talent for genius |
|
Van mijn positie boven op het balkon (heerschplaats overigens) kon ik opmaken dat ze werd begeleid door twee langharige heren, die haar continue van de nodige biertjes bleven voorzien en die ze dan vervolgens weer grotendeels over de vloer strooide. Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
quote: Heeeeeeeeeeeeeeeee BERT!!!!!!!! Alles okay? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ja joh, wel een rustig weekend gehad .... had geen BOB ... dus geen Drank .... vandaar allemaal onscherpe bewogen foto's |
Index / Concerten |