|
Auteur: |
|
|
|
|
Wist je dat er ook cd winkels bestaan? Je weet wel, van die schijfjes met muziek erop. |
|
|
|
quote: Ja, ik heb er een van slipknot, veel hé? >_> Anyway, ik heb mn geld hard nodig voor mn Wii. En ik zal eens wat recenties leze |
|
quote: Struin ook eens wat myspace pagina's af, der staan goeie bands tussen... |
|
quote: Ik heb m'n geld hard nodig voor m'n hypotheek en toch koop ik cd's, rara. |
|
Als ik hem/haar was zou ik eerder m'n geld besteden aan een cursus Nederlands. |
|
quote: Jij hebt al een Wii gekocht? |
|
quote: Die koop ik pas in 2009 voor 5 euro ofzo. |
|
quote: Oja, dan issie pas old school. |
|
Precies. En ik loop graag achter. |
|
Een Wii? |
|
De nieuwe console van nintendo. |
|
Ik dacht al, wat mis ik toch. Heel mijn leven al onzinnge rotzooi gekocht en nou geen geld meer voor een Wii. |
|
"Enige" nieuwe bands Nee Ryuu, begin eens bij een band als Last Days Of Humanity; als je dat gaaf vind kom je vanzelf bij extremere en brutere bands ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hij vraagt niet om slaapliedjes |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat een topic! |
|
Beste Ryuu, je kunt je vraag beter kwijt in het volgende topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2125257 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een slotje voor Satan! |
|
quote: Verdorie, ik wist dat ik wat vergeten was. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Index / Heavy Metal |