|
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ah, het is dus definitief? Mooi zo! Jon heerst. Bareuh... |
|
Je gaat me toch niet vertellen dat je ALWEER met soepkoeltoer op vakantie gaat, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Yes, weekje uitwaaien in Moskou. 30 maart Suffocation, Ensiferum etc. in Lucky, volgende dag vertrekken naar Russia, en de 8ste april ben ik er weer, precies op tijd voor After Forever, God Dethroned, Gorefest etc, eveneens in Lucky. Toen Rusland geboekt werd was Jon Oliva nog verre van zeker, maar goed, misschien zijn dan er in Moskou ook wel leuke metalconcerten... Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Have fun. En om je een onbezorgde vakantie te gunnen: Ik beloof dat ik bij Jon Oliva niet aan het knopje van het zaallicht zal komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ome Jon mag behoorlijk wat platenhoezen krabbelen... Bareuh... |
|
wii heb zin in de tour nog drie en een halve week! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nostradameus en Dionysus doen de supports. Interesting |
|
nog een weekje!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja! Zin an!!! Bareuh... |
|
quote: hehe, ik WIST dat je hier iets gepost zou hebben |
|
Hmm, Jon Oliva is wel een held, maar helaas kan ik niet. |
|
in de Bosuil was het iig erg vet |
|
quote:zit nu in zwitserland, gaat prima allemaal tot nu toe wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heb ik van wabla`s ceedee geript, klinkt wel aangenaam.. We zijn alleen dan in Denemarken..dat gaat toch boven de meeste komsnerten Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zometeen maar eens die kant op... Bareuh... |
|
Zo, dat heerste even flink de pan uit... Bareuh... |
|
hanneke weer gemist dus Je moeder. |
|
jon was weer als vanouds , ik vond trouwens de band Dionysus ook niet slecht |
|
|
Index / Concerten |