|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zul je het via Marktplaats moeten proberen. Via de gangbare verkoop is het afgelopen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb echt zin Against God and Government |
|
Toch maar besloten niet te gaan. Tijd en geld nodig voor andere dingen. |
|
Ik heb nog een campingpassepartout over... Dus wie gaat er mee of wil het kaartje overkopen???? |
|
Het was echt té gek! Door het weer is het zelfs een stukje gezellige geworden, overal drek en modder wat een feest. Foto's komen nog:p Against God and Government |
|
in totaal 930000 gekken bij elkaar en geen trammelant (aldus de politie). zo hoort 't! |
|
quote: Pardon? |
|
mmm... op de kleine lettertjes (lees cijfertjes) letten hé??? 93000. |
|
Ja was zeker gaaf. ik ben alleen op zondag geweest, maar ik heb me prima vermaakt. Geweldige sfeer. Jammer dat ze het streven van 100.000 net niet gehaald hebben. Achja, volgend jaar zal het vast wel lukken. |
|
Elk jaar denk ik weer dat ik hierheen moet, zeker als ik die beelden op tv zie enzo.. Geniaal! Wat een idioten, en wát een goeie sfeer moet daar hangen.. Volgend jaar dus! Enneuh: Rutger van Geenstijl op de Zwarte Cross! Vind het eigenlijk een eikel, maar deze is toch wel erg leuk *slok bier* "KUT!" Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: is t nog gelukt??? jammer dat k niet kon snik,maar laat ff weten hoe t was! "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
Ik heb uiteindelijk een vriend mee kunnen krijgen... Al had hij het zaterdagmiddag al gezien en vertrok ie.. Heb een super weekend gehad!!! Alleen de zondag was minder... ze hebben mijn tent gemold... ik ben toen eerder naar huis gegaan zodat ik maandag en dinsdag nog tijd had om een nieuwe tent voor Wacken te kopen... |
|
Hier wil ik volgende jaar zeker weten heen. Kut dat ik het dit jaar ben vergeten "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |