IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Raised Fist - 15/04/07 Het Bolwerk, Sneek
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-01-2007 10:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

HEERSCH!

Zondagmiddag 15 april 2007
Raised Fist!

Bolwerk Sneek
Aanvang: 15:00

vvk: 8
kassa: 9

Enige show in NL!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2007 20:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

komen ze ook nr België?

signature

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-01-2007 20:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Geen flauw idee

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 17-01-2007 10:14 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2007 20:19 schreef Hypnos het volgende:
komen ze ook nr België?

Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze naar Kontich zouden komen (De Lintfabriek) maar ik weetet eerlijk gezegd niet meer zeker en kan het zo meteen ook niet terugvinden

Member of the iso-betawuste crew!!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-01-2007 10:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wasdavoormuziek?

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2007 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hardcore

toch?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-01-2007 10:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2007 10:25 schreef Jenje het volgende:
hardcore

toch?

O, afwezig dus

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-01-2007 10:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het is hardcore met tegenwoordig een behoorlijke dosis metal. @varanus: dit is agressievere shit dan menig metalbandje!

THAT'S WHY (je gewoon moet komen)

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 17-01-2007 11:15 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2007 10:39 schreef NecRobert het volgende:
Het is hardcore met tegenwoordig een behoorlijke dosis metal. @varanus: dit is agressievere shit dan menig metalbandje!

THAT'S WHY (je gewoon moet komen)

+1 die laatste schijf rost heel wat metalreleases van 2006 er zó uit!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 06-04-2007 15:22 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

Maar ff up voor volgende weekend.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-04-2007 15:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yeps! Aanwezig natuurlijk

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-04-2007 16:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

mwah, ik heb er wat shit van maar vind er niet zoveel aan. het mist de brok agressie die bands als First Blood,Terror en fear rains Down wel hebben, maar goed, das mijn mening.

Fuck the world and fuck you

Cees
Usericon van Cees
Posted 06-04-2007 17:05 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Haha, ik wou gaan, maar we moeten optreden bij calibern.

The trend is dead.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-04-2007 17:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2007 16:23 schreef mental het volgende:
mwah, ik heb er wat shit van maar vind er niet zoveel aan. het mist de brok agressie die bands als First Blood,Terror en fear rains Down wel hebben, maar goed, das mijn mening.
Heb je alleen de nieuwe plaat dan? Dedication is zo agressief als het maar kan!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-04-2007 17:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik heb die fuel zooi.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-04-2007 12:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog meer mensen hierheen as. zondagmiddag?? Dit wordt fokking vet

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-04-2007 14:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Enorm gave show gister!

I Hate Sally (CAN) was verrassend sterk. Ze mochten helaas maar 20 minuten spelen, want dit smaakte naar meer! Véél meer! Een lekker opgefokte dissonante hardcore/metal/punk combinatie met schreeuwzangeresje.

Het Italiaanse To Kill was zaaddodend saai. Oldschool hardcore zoals zovelen dat al hebben laten horen met tussen elk nummer door een pleidooi van de zanger in slecht Engels. NEXT!

Ook Raised Fist speelde veel te kort, maar het was wel enorm vet! Veel technische problemen, dat wel, maar nummers als That's Why en Killing It maakten dit meer dan goed. En ook bijzonder om Matte Modin (Dark Funeral, Defleshed) aan het werk te zien bij een hardcore band!

Daarna nog ff de stad ingeweest en wie komen daar aangewandeld?! Raised Fist! Mooi zo, daar dus de rest van de avond mee geluld en dronken mee geworden. En de heren en dame van I Hate Sally kwamen er ook nog ff gezellig bij! Heerschavond dus.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-04-2007 14:19 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik heb deze band afgelopen week ontdekt en vooral Dedication heeft me aardig omver geblazen

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2007 19:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 14:18 schreef NecRobert het volgende:
Enorm gave show gister!

I Hate Sally (CAN) was verrassend sterk. Ze mochten helaas maar 20 minuten spelen, want dit smaakte naar meer! Véél meer! Een lekker opgefokte dissonante hardcore/metal/punk combinatie met schreeuwzangeresje.

Het Italiaanse To Kill was zaaddodend saai. Oldschool hardcore zoals zovelen dat al hebben laten horen met tussen elk nummer door een pleidooi van de zanger in slecht Engels. NEXT!

Ook Raised Fist speelde veel te kort, maar het was wel enorm vet! Veel technische problemen, dat wel, maar nummers als That's Why en Killing It maakten dit meer dan goed. En ook bijzonder om Matte Modin (Dark Funeral, Defleshed) aan het werk te zien bij een hardcore band!

Daarna nog ff de stad ingeweest en wie komen daar aangewandeld?! Raised Fist! Mooi zo, daar dus de rest van de avond mee geluld en dronken mee geworden. En de heren en dame van I Hate Sally kwamen er ook nog ff gezellig bij! Heerschavond dus.

fanboy.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-04-2007 19:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 19:26 schreef mental het volgende:
fanboy.
Nee hoor. Zij kwamen naar mij toe,
"hey aren't you that guy from Zwaremetalen.com???!"
"Yes I am"
"mind if we take a seat?"
"Oh, well, alright"...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2007 19:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik vind het nog steeds niet zo gewldig btw

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com