|
Auteur: |
|
|
www.myspace.com/mindscanmetalcore www.myspace.com/returntoreason www.myspace.com/lastbreathdenied Tijdschema: 20h - 20h45 Mindscan 21h - 21h45 Last Breath Denied 22h - 22h45 Return to Reason Entree is trouwens 7 euro ipv 5 + lidmaatschap; dat heeft de Melkweg stiekem aangepast... Op deze avond is de Stainless compilatie CD voor slechts 5 euro (normaal 10) te koop. |
|
Het is een live compilatie CD van de bands die aan deze tour meedoen met 70 minuten muziek erop, er zijn duizenden euro's in geïnvesteerd.. Kost slechts een tientje (winst maken we er niet op..) dus lul nou niet dat dat "normaal gratis uitgedeeld wordt".. |
|
*kick* |
|
toch is dat het meest het geval met compilaties. live shit of niet. Fuck the world and fuck you |
|
Nou.. Ik heb hier talloze compilaties staan, maar die heb ik allemaal gekocht. |
|
Ik ben erbij!!!!! Ik heb ook nog nooit een gratis Compilatie cd gezien! Waar haal je die? Nou ben ik benieuwd! En dan moet ik erbij zetten dat 10 euro nog niet eens zo'n gekke prijs is... heb ze voor 20 of meer gezien..... weet je hoe duur die serie Death is just the Beginning van Nuclear Blast is?!?!?! Fuckin' 30 euro (voor twee cd's dan wel , maar dan nog)!!! Dussehhh.... ja het zal wel.... Ohh ja, toch wel, ik krijg promo's toegestuurd van boekingsbureau's een lullige 9 nummers meestal drie per band. Sorry.... maar dat noem ik geen compilatie, een compilatie heet het met 15 tot twintig bands met allemaal een of twee nummers (en dan liever 15 bands met twee nummers dan 20 met 1). [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-01-2007 16:12] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik als slaaf van RTR moet aanwezig zijn dus ik ben er ook |
|
Ohh ja, toch wel, ik krijg promo's toegestuurd van boekingsbureau's een lullige 9 nummers meestal drie per band (en dan zijn het ook nog cd-r's i.p.v. geperste cd's) [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-01-2007 16:19] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
*kick* Vanavond! |
Index / Concerten |