|
Auteur: |
|
|
hou dr is mee op , das kei hatelijk "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Te veel smilies is idd erg vervelend ... ik haal ze al regelmatig weg. Een paar mag natuurlijk wel daar zijn ze voor. |
|
Wanneer je nog een "groentje" nebt in het forum gebruik je die wel te veel, dat weet ik, maar na een tijdje gebruik je er wel niet meer zo veel, je weet dan wanneer het kan, en wanneer niet. Hier drinken we op Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
*grin* hier zou ik dol graag ja idd in biersmileys willen schrijven , maarja laat ik dat maar niet doen he (voor dr thuis allerlei mensen met knuppels staan *grin*) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
smilies.. o lache toch.. Ik gebruik ze zo nu en dan wel! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
brute undersihn alleen al di brute smiley's dr omheen :D "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Ach ja, ik vind het wel grappig al die smileys! Maar niet te veel, dan word het erg irritant inderdaad. vind ik trouwens wel de leukste smileys... Ik, Wil Schuurman |
|
vindt de smiley's hier wel cool eigenlijk |
|
zo nu en dan moeten die smiles toch echt wel kunnen anders krijgt een topic toch wel een beetje saai uiterlijk maar te veel smiles zijn inderdaat zeer irritant defende nos in proelio |
|
niet zeuren, bier drinken |
|
ik vind de smilies hier ook erg goed staan maar na elk woord is wel wat te veel van het goede. In die gevallen zullen wij moderators ook zeker optreden tegen smilie vandalisme op Zwaremetalen.com. U bent dus gewaarschuwd. Ik hoop dat dit stukje tekst nog leesbaar is gebleven ondanks alle smilies ... |
|
quote: beetje vervelend stukje text hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik vind te veel smiles ook erg --edit smilies (niet nuttig gebruikt) -- [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 24-01-2002 14:17] Godverdommen.. |
|
zucht... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:weet ik, het was ff een voorbeeldje... |
|
quote: LOL Wiegen Meister ! |
|
Subtiel is het kernwoord hier: |
|
mag het in mijn siggie wel ? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: als er iets irritant is dan is dat het wel |
|
gewoon een paar smileys zijn tof bv bij een aanwijzing als het maar niet te veel zijn |
|
afschaffen die dingen :D "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
O en dat :D mag wel? |
|
ja das toch gewoon spatie das een dubbel punt en daarna een hoofdletter D "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
O ja, jij mag een dubbelpunt met een D erna plaatsen. maar als wij een dubbelpunt met een P erna plaatsen zijn we keihatelijk |
|
nee hoor, maar niet om de 2 woorden zoals sommigen hier.. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
Index / Algemeen |