|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, het gros van de ZM'ers zal deze bands wel in de baroeg gaan aanschouwen, maar gaan er ook nog mensen naar de Effenaar? |
|
2 maart Atak Enschede .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-01-2002 13:22] |
|
ik ga in de effenaar.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:2 maart |
|
Staat er toch |
|
Aeternus... hmm... misschien dat ik dan voor het eerst in mijn leven maar eens een stap ga zetten in Enschede.... Aeternus rulez... . Agathodaimon heb ik al heel lang niets meer van geluisterd.. ken alleen die cd met die (stenen?)engel voorop(blacken the angel' , of iets dergelijks).. vond het nogal standaard-melodisch-black, technisch wel goed trouwens.. |
|
agothodaimon!!! Mijn naam is een nummer van hun nieuwe cd chapter 3. Deze is erg goed. We`re not dead we`ve never lived |
|
Ik ga naar effenaar/baroeg/atak en joc. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Hoe graag ik Agathodaimon ook wil zien, ik zal wel niet mogen van m'n ouders, ze vinden me te jong Bovendien heb ik niemand om mee te gaan, dus dan mag het al helemaal niet MuayThaigerrr!! |
|
quote: Geef me tegen die even een bescrhijving van jezelf ... Ik ben daar 100% zeker weten ook |
|
quote: Vrij Lang donkerblond haar,Zwarte armypants[weet wel zo'n morbid angel broek]Hoge New-Rock Boots,waarschijnlijk mijn and so the night became shirt,zwarte polsbanden,dat is het zo ongeveer wel denk ik. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Wat is de complete line-up voor het optreden in Enschede? Ik zag bij Davy dat in Belgie Mörk Gryning komt. Die wil ik dus echt wel graag zien! Komt deze band nog in nederland bij een van de optredens? |
|
Ah, ik zie het al: ATAK 2 maart: Aeturnus, Mork Gruning, Agathodrimon, Euthroned Wel knap dat ze niet EEN van die bandnamen goed geschreven hebben. Maar goed, daar gaat Vargen dus naar tooehooeee!!! |
|
Ja bij Atak presteren ze het elke keer weer om alle namen verkeerd te schrijven. |
|
Der Lexus en ik gaan dus ook in de Effenaar. Kaartjes zijn 8 Euro , en in de Effenaar spelen dezelfde bands als in Atak (Enthroned -> Hecate Enthroned neem ik aan?). [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 29-01-2002 21:08] |
|
quote:Hmm, ik neem aan dat ze gewoon ENTHRONED bedoelen. Zulke grove fouten zullen ze nou ook weer niet maken... |
|
Hoe kom ik aan kaartjes voor Atak??? Aan de deur of is ook een voorverkoop?? We`re not dead we`ve never lived |
|
quote: Aangezien Hecate Enthroned er overal bij is behalve bij de Atak, en Enthroned andersom... |
|
quote:Ok, dan kun je wel eens gelijk hebben. |
|
ik ga ook wel gaan naar Izegem denkik MassMörd |
|
Het feest gaat dus niet door,check mijn site maar even en klik op de newsflash. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote:Hoezo? En de rest van de bendes? |
|
Dat weet ik niet ,maar het lijkt erop dat alles afgelast is,maar ik spreek Ares regelmatig dus ik hou je op de hoogte. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
. ik ben dom . [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-01-2002 22:44] Je moeder. |
|
quote:Dat zou vrij kut zijn... is er nog een reden? Of heeft Ares zijn teen gebroken of zo? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |