![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bedankt voor het vertrouwen in mijn intelligentie. Ik kwam er dan ook niet mee, maar Vikingblood. Ik moest er al om lachen, hehe, het leek me al sterk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Voor alle vragen: aantal mensen wat er bij ons in kan maakt niet uit! Ik heb een budget van 2000 Eu voor een hoofdact.Dacht zelf aan God Dethroned,Flesh Made sin of Aborted. ![]() |
|
voor dat geld kun je wel 2 van die bands neerzetten ![]() |
|
God Dethroned, Flesh Made Sin en dan X-tinXion erbij!! Klaarrrrrrr ![]() ![]() ![]() |
|
nee niet klaar ![]() + Cypher ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Voor dat geld kun je natuurlijk ook gewoon een band boeken die wel in staat is meer publiek te trekken dan er in een gemiddelde zaal van het formaat Goudvishal past. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() veel plezier mannen! I am the 1%. ![]() |
|
KUTSCHURFT!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Voor het hoge ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: God Dethroned heeft iedereen al wel 10x gezien. Geen ervaring met dit soort dingen, maar ik zou voor een band als Runemagick gaan. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Of je investeert in de promotie van het festival en zo kan je de entreeprijs lager houden.. want heel erg veel (grotere NL) death/thrash metal bands heeft iedereen nu wel gezien en heeft geen zin om daar veel geld voor neer te leggen.. ![]() |
|
quote: Kun je met gemak Destruction boeken voor dat bedrag, hou je zelfs centjes over. ![]() |
|
Of Collapse 7. Waarom moet het eigenlijk een nederlands bandje zijn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Komop zeg, ff die locals supporten heeee!! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |