|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kabaal Regionaal 2007 Kabaal am Gemaal is hét alternatieve jongerenpodium van het Gelders bevrijdingsfestival op 5 mei. In 2007 bestaat dit podium 10 jaar! De bands die op dit podium (sinds vorig jaar op 2 podia) staan vallen in de genres Metal, Ska, Punk, Rockabilly, Hardcore en diverse aanverwante stijlen. Elk jaar krijgen ook 4 regionale beginnende bands het voorrecht om te mogen spelen op dit festival. Om een plek op het festival te veroveren is er op 3 maart een voorronde genaamd Kabaal Regionaal. Tijdens de voorronde strijden 11 bands om de podiumplaatsen. Alle bands uit het vierkant Apeldoorn, Amersfoort, Nijmegen en Tiel kunnen een demo insturen. Uit de ingestuurde demo’s wordt een selectie van 11 bands gemaakt die vervolgens op 3 maart op JV Unitas in Wageningen hun kunsten kunnen vertonen. De 4 winnaars van deze voorronde mogen spelen op het bevrijdingsfestival. Wil jij spelen op het Gelders Bevrijdingsfestival? Stuur je demo voor 25 januari naar: 4 en 5 mei Comitee t.a.v. Kabaal am Gemaal postbus 1, 6700 Wageningen. Voor meer info kijk op www.kabaalamgemaal.nl of mail naar Kabaalamgemaal@hotmail.com Voor meer informatie kunt u contact opnemen door te mailen naar: kabaalamgemaal@hotmail.com |
|
quote: LOL |
|
Volgens mij gaat er een demootje van Nymphea Aurora die kant op. Vorig jaar was het er wel gezellig, lekker huppelen in punk/ska pits enzo... |
|
Vorig jaar was toch Rapalje 2 keer ofzo? of was dat 't jaar ervoor. |
|
Ik denk twee jaar geleden, ik heb geen doedelzak gezien. |
|
Yeah!! Dus allemaal komen en stemmen. Vorige jaar stond Anathema op Kabaal Am Gemaal tijdens 5 Mei. Het is de lichtinval ;') |
|
Anathema was gaaf vorig jaar |
|
Heb er weer zin in come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
hey mensen nog een update, men kan nog tot 31 januari zijn/ haar demo's opsturen. |
|
Kabaal Regionaal is dé voorronde van Kabaal am Gemaal. Elk jaar krijgen regionale bands de kans om op 5 mei voor een groot publiek te spelen op het Kabaal am Gemaal podium. Op 3 maart zullen er 11 geselecteerde bands strijden voor één van de vier felbegeerde plaatsen op Kabaal am Gemaal. De kabaal organisatie heeft een selectie kunnen maken van de ingestuurde demo's. De volgende bands hebben een plek op kabaal regionaal: Supersonic Megafuckers B-mus The Bodybags Nymphea Aurora Skeletor De Tarrels 1000 Miles Ahead 4 Radicals |
|
Drowned In Torment staat er ook bij trouwens hoorfde ik net. Dus ook nog eens wat death/thrash voor de liefhebber. |
|
aaah bah 4 radicals [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 17-02-2007 20:06] Het is de lichtinval ;') |
|
VADER is in ieder geval al bevestigd voor Kabaal am Gemaal |
|
oeh en dat op nog geen 100m van mijn huisje nice [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 25-02-2007 17:31] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Mag ik bij jou vertoeven? (A) |
|
quote: Ow? Dan kom ik wel even loeren, denk ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: 05.05.07 HOL Wageningen @ Liberationday Festival 26.05.07 GER Gelsenkirchen @ Rock Hard Festival 27.05.07 GER Wurzen @ Hellriser Festival 16.06.07 GER Queens Of Metal Open Air @ Schweinfurt 22.06.07 BEL Graspop MM Festival @ Dessel 23.06.07 FR Hellfest @ Clisson 30.06.07 EST Tallin @ Hard Rock Laager Festival 01.07.07 FIN Helsinki @ Tuska Open Air Festival 14.07.07 A Kaltenbach Open Air @ Spital am Semmering 21.07.07 ITA Caserta @ S-Hammer Festival IV 27.07.07 GER Eisenwahn Open Air @ Eisenwahn 28.07.07 SK Oravsky Rock Fest @ Namestovo 02.08.07 GER Wacken Open Air Festival @ Hamburg 10.08.07 GER Party Sun @ Bad Berka 11.08.07 CZ Brutal Assault @ Jaromer [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 25-02-2007 17:42] |
|
Gisteravond hoorde ik het al van iemand van het kabaal team... Maar zaterdag word alles nog bevestigd tijdens kabaal regionaal in Unitas.. Dus... Kom ook en stem of de band die jij het gaafst vind om op kabaal te zien! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: als je bier meeneemt Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Slapen?? De nacht doorhalen zeg ik je! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Tuurlijk, dat weet je toch |
|
quote: en maar de Smeagol uithangen.. Mindless speelt verdomme niet eens! Schande! hoeren! |
|
quote: Nou, enorm |
|
VADER? wow |
|
van de partij als ik tenminste mensen kan vinden die meewillen vorig jaar was het wel gezellig, |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |