|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nagelfar - Virus West Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Anaal Nathrakh - Submission Is For The Weak ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
CHD - Sin Tide Manufacturing |
|
Destruction - Eternal Ban (LiveDischarge DVD) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nile - Chapter Of Obeisance Before Giving Breath To The Inert One In The Presence Of The Cresent Shaped Horns |
|
Pink Floyd - The division bell [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-01-2007 19:24] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mercyful Fate - Dead Again Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Legion of the damned - Sons of the jackal Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Excavator - Arctic Wars All there´s left is hate! |
|
evil - evil's message “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
fulci - temple hammer “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dargaard - My Phantasm Supreem Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Pelican - March Into The Sea .. |
|
Iron Maiden - Wrathchild Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
suffocation - prelude to repulsion “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Neuk! - Hou Je Vast ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Blondie voor 't vrouwtje Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Tis nou wel weer mooi geweest na 4 nummers. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Het had erger gekund. Had ook ali b kunnen zijn. Np: Paths Of Possession - The Butchers Bargain ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehehehe daar heeft ze gelukkig net zo'n tyfus hekel aan als mij. Nu nog even echte muziek op zetten! zometeen playing: Golden Earring - The Wall of Dolls Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
King Fm - Metal Mike gedoe. Momenteel komt zo'n huppel power metal bandje langs....en dat is wanneer ik dit typ ook gelijk weer afgelopen. Het volgende nummer is een hi speed Halloween achtig nummertje. Ook niet mijn ding. Mocht u dit lezen....het 2e uur draait Mike, Metal Church - Waldrock 2006. Hele mooie opnamen al zeg ik hetzelf. Ze zijn al eens eerder uitgezonden. bub |
|
Megadeth - Peace Sells ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
spinvis - bagagedrager “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
spinvis - astronaut “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |