|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 2 februari Lexnoise, Dordrecht Fenris (black/viking) Brandhaard (black) Heavy Lord (stonerdoom) Entree: ? Zaal open: 20.00 uur Apollogebouw Merwedestraat 275 Dordrecht http://members.lycos.nl/lexnoise |
|
*schop* Aanwezig! |
|
aanwezig. |
|
Voor Heavy Lord of niet Ben. |
|
Metaljan, als je er bent...had je een pilsje beloofd, dus niet vergeten, he. |
|
De lineup is als volgt: Brandhaard jaagt de fik erin Heavylord stookt de hitte nog eens goed op en Fenris maakt het af |
|
Vanavond! Ik heb er zin in! |
|
quote: Ik was er, maar ik wist niet wie je was . Ik heb wel een biertje van Graftak (zanger van Brandhaard gehad) gehad Voor de rest was het gezellig. Na Fenris ben ik naar huis gegaan, iets met moe enzo. |
|
quote: Tja, had het Graftak gevraagd want die weet wel wie ik ben...(toevallig Immortal shirtje naast iemand met Finntroll shirtje?) Maar zo moeilijk was het niet...waren maar iets van vijf dames aanwezig. Ik stond vooraan met m'n dronken harses de hele tijd te haarzwiepen... |
|
Jij was niet groot en had lang zwart haar en stond niet ver van ons vandaan? Als dat zo is, dan heb ik zo'n vermoeden wie je bent. Anders, beats me... Overigens had ik een Immortal shirt aan (en Jan een Finntroll shirt?) Anyway, had het best naar m'n zin die avond. Verslag ervan staat hier. Ps: Graftak: thanx voor het biertje en Fenris waarom doet jullie gastenboek het niet? [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 04-02-2007 21:53] |
|
We hadden gewisseld met Heavylord omdat we anders 2x het hele podium moesten ombouwen. Wij gebruikten bijna de zelfde spullen als Brandhaard. De opkomst was echt bedroevend laag, en wij bedanken voor de volgende editie van Lexnoise Goes Black Metal... quote: Problemen met de webserver... het overeind houden van fenris.nl is af en toe een hele onderneming. [Dit bericht is gewijzigd door Njord op 05-02-2007 13:10] |
|
quote: Logisch dat je twee keer moet verbouwen als er iemand is die z'n eigen drumstel wil gebruiken en dat er niemand anders op mag (heeft de beste man nare ervaringen mee schijnt ofzo?). Dan moet je verbouwen idd. Dus logische wisseling. Anders had er maar 1 drumstel geweest ipv 2? Maar zo erg vond ik dat niet hoor. quote: Wel jammer inderdaad. Had nog meer mensen verwacht, maar die kwamen niet opdraven jammer genoeg. Waarom? Beats me... quote: Ja, die shit gebeurt wel eens ja. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 05-02-2007 15:52] |
|
quote: Klopt aardig, alleen mijn haar is niet zwart. Ik weet nu wel wie jullie zijn. Dus dat pilsje van mij, dat komt nog wel goed... @Njord, die buts/kras op spiksplinternieuwe auto zal er ook wel iets mee van doen hebben. Godverdomme... |
|
quote: Ik was idd degene met een Finntroll shirt aan. Dat bier komt wel goed |
|
Brandhaard Against God and Government |
|
Rotzak Wat was er zo lachwekkend aan Brandhaard? |
|
quote: Graftak heeft een goed gevoel voor humor Dat je nog moeite neemt om het te vragen...ga es verder met werken zou ik zeggen. Smaken verschillen nu eenmaal. |
|
speelden ze toevallig nog covers van eternal majesty? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Kanker toch op, loser Zenial |
|
quote: Wat word de volgende naam: Aansteker? Against God and Government |
|
Ja, lekker boeiend.... Heb wel eens stommere namen gezien... |
|
quote: Hee bedankt! Nee echt! Door jouw bekrompen mening blijft black metal tenminste underground. Laat het genre nou juist daar perfect op z'n plaats zijn. |
Index / Concerten |