IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 24.3.2007: Sarath, Urfaust, Celestial Bloodshed
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-01-2007 9:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

URFAUST will do their first official concert ever, in Oslo, March 24th.
They will be supported by the two Norwegian bands MARE and CELESTIAL BLOODSHED.

SARATH = REPLACED by MARE

CELESTIAL BLOODSHED:

URFAUST:

Arrangement:
SOUTH OF HEAVEN, Betong, Oslo.
March 24th 2007.
http://www.southofheaven.no/

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 15-03-2007 9:34]

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 22-01-2007 10:21 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Komt er ook nog een urfaust concert in Nederland? Zo niet dan ga ik binnenkort maar een weekend Oslo boeken

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

irritante klootzak
Posted 22-01-2007 10:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

boek maar een weekend oslo, want NL zit er niet in...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 22-01-2007 10:55 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2007 10:33 schreef irritante klootzak het volgende:
boek maar een weekend oslo, want NL zit er niet in...

Ok, jammer..
Nog even kijken of ik het ga redden

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 22-01-2007 11:32 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 22 januari 2007 10:21 schreef Digerdoden het volgende:

Komt er ook nog een urfaust concert in Nederland? Zo niet dan ga ik binnenkort maar een weekend Oslo boeken
Eerst stond dit dus GVD voor de GvH geboekt... Is er nu echter al weer afgeflikkerd.

irritante klootzak
Posted 22-01-2007 13:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yeps

eerst zouden het 2 data zijn (1 in NL en 1 in Noorwegen), nu dus maar 1 data en dat is dus in Oslo...

Marchosias 666
Hatred and Ideology
Usericon van Marchosias 666
Posted 22-01-2007 21:47 by Marchosias 666 Wijzig reactieProfiel van Marchosias 666Quote dit berichthttp://www.cirithgorgor.nl

Ik vind die drummer van Urfaust maar een irritante drugsgebruiker

irritante klootzak
Posted 23-01-2007 17:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik weet wie het zegt...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 23-01-2007 23:21 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik dacht dat dit concert samenviel met een ander concert waar ik al kaarten voor had, maar dat is blijkbaar niet zo. Binnenkort even zien of ik het ga redden om hier bij te zijn

Heer Halewyn
Oh no! They kill Mr. Lemmy! You bastards!
Usericon van Heer Halewyn
Posted 24-01-2007 13:03 by Heer Halewyn Wijzig reactieProfiel van Heer HalewynQuote dit berichthttp://www.walpurgisnacht.nl

quote:
Op 23 januari 2007 23:21 schreef Digerdoden het volgende:
Ik dacht dat dit concert samenviel met een ander concert waar ik al kaarten voor had, maar dat is blijkbaar niet zo.

Het valt samen met Torture Fest in The Frontline in Gent:

- Darkened Nocturn Slaughtercult
- Zwartketterij
- Walpurgisnacht
- Huldrefolk
- Inverted Cross

Zie http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2411814

PS Marchosias, je slaat de spijker op z'n kop.

Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood.

irritante klootzak
Posted 24-01-2007 15:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

leuke line-up ja, maar helaas afwezig...

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 24-01-2007 22:22 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Sarath is wel een gave band, die drummer gebruikt tenminste geen drugs!

Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!

irritante klootzak
Posted 06-03-2007 17:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

SARATH heeft helaas moeten cancelen, maar nu zal MARE (Trondheim) spelen...

MARE uit Trondheim bestaat uit leden van Aptorian Demon, Kaosritual, Vordrinn, (ex) Grenjar en (ex) Keep Of Kalessin...

flyer update volgt spoedig...

irritante klootzak
Posted 14-03-2007 10:37 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

flyer update:

irritante klootzak
Posted 26-03-2007 10:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Marchosias 666
Hatred and Ideology
Usericon van Marchosias 666
Posted 26-03-2007 11:55 by Marchosias 666 Wijzig reactieProfiel van Marchosias 666Quote dit berichthttp://www.cirithgorgor.nl

Jim, dat drumstel is VEEL te groot voor jou!! Maar zonder gekheid, was het iets??? Een krat bier en een fles whiskey is natuurlijk nooit weg...

irritante klootzak
Posted 26-03-2007 12:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat drumstel viel wel mee hoor.. gerbuikte slechts 2 bassdrums, 1 tom, een snare en 5 cymbals.. hahahaha

Optreden was iets dat ik nog nooit heb meegemaakt....te fucked up sfeer...Reviews zullen binnekort wel online komen....

Wellicht kun je binnenkort bij patjakker de video zien!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-03-2007 17:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb al goede kritieken gehoord over Urfaust's optreden vanuit Oslo....volgens mij nog maar eens terug dus voor wat meer optredens

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Posted 26-03-2007 17:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahaha
cool... de reacties waren inderdaad goed!

yeps, we gaan nog wel een keer terug, maar voorlopig even niet in verband met de lever die rust moet hebben.... dat tempo in Noorwegen ligt toch net iets hoger

Hub de Gallier
Posted 26-03-2007 17:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ligt het tempo daar hoger? Ben er toch al heel vaak geweest en ik persoonlijk vond het tempo daar altijd stukken lager.....kan natuurlijk ook aan mij liggen

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-03-2007 17:57 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2007 12:59 schreef irritante klootzak het volgende:

Wellicht kun je binnenkort bij patjakker de video zien!

YouTube.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

irritante klootzak
Posted 27-03-2007 10:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahaha
nou, het tempo lag neit zo zeer vele malen hoger, maar er werd constant doorgedronken.. vanaf de eerste seconde dat men wakker was tot en met de laatste seconde dat men wakker was gleden wodka en bier de keel in.....

was een gave avond, goede reacties.....

Hub de Gallier
Posted 27-03-2007 17:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Klinkt als een leuk feestje

irritante klootzak
Posted 27-03-2007 17:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

die weten ze er wel te maken ja

irritante klootzak
Posted 31-08-2007 9:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

en hier is dan een kleine video:

http://youtube.com/watch?v=vnfBfRryfPg

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2007 11:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Klinkt goed!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com