|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehehe, had ik nog niet zien aankomen www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Mwoah, ik denk dat we gewoon terugrijden... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Wat jullie willen. Mochten de plannen veranderen moet ik dat uiterlijk 2 dagen van te voren horen, dan moet ik namelijk thuis ff iemand inlichten, en plek maken. |
|
quote: Geen hunter? *zet extreme puppy oogjes op* Nou in dat geval zet BRG painkiller wel teringhard op |
|
quote: toch wel nadat ie de deuren open heeft gezet zodat daadwerkelijk iedereen er wakker van wordt? |
|
quote: quote: |
|
quote: Stat hier ook wel mooi, hehe. Nu weet ik ook meteen waar ik die eenhoorn eerder gezien had. Als ik zon shirt voor je regel, trek je dat dan iedere keer live aan als je met ons moet spelen? |
|
Dat is een photoshop, neem ik aan (hoop ik)... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nee, helaas... Op Wacken kwam die een gozer tegen die dat shirt aanhad. Hij heeft serieus gevraagd of ie dat shirt aan mocht trekken van die gozer voor een foto. Ik weet niet of het er goed uitkomt op de foto, maar dat ding was echt homo-roze.. |
|
quote: Ja, is héééél, ik herhaal, héééél goed te zien, ja. Soms is een 20' monitor gewoon te groot. Hej, MM, vergeet die foto van het MF shirt niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nee, die vergeet ik niet... Hij staat op mn camera, die ik met geen mogelijkheid op de pc aangesloten krijg, wat ik ook doe, rechstreeks via ysb de foto's ophalen is er echt niet bij, dus moet denk ik toch maar een cardreader kopen. Ik zal ff googelen, misschien vind ik hem. |
|
Vista pc? Ik heb een nieuwe pc hier staan, met geen mogelijkheid krijg ik m'n razr aangesloten. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nee, gewoon XP. Ik denk eigenlijk dat de camera er gewoon te cheap ass voor is, want het is echt een prulding. |
|
Hm, terwijl XP haast nog een USB-pizza ziet, als je die aansluit. Weird, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, jammer is dat, want ik had m eigenlijk gekocht omdat dat dan lekker makkelijk ging met foto's naar de pc overzetten. Ga je trouwens nog ergens naar Departure toe, of wacht je tot ze wat dichterbij komen? Edit: Oh ja, heb je nog een horror tip voor me? [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 31-08-2007 23:35] |
|
Ik weet heel niet waar/wanneer ze spelen, maar als het in de buurt is, dan ga ik zeker een keer kijken, ja. Net als met context. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hmm, Zwolle zal er dan wel niet inzitten, gok ik. |
|
Horrortip? Om te kopen of te kijken? Ik zag zombie holocaust bij de boudisque voor 3 dvd's voor 25 euro, 10 p/stuk. Om te huren, ik vond 28 weeks later erg gaaf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hehehe, nee, pleuris eind weg. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
kop-en of kijken. Ik zit er even doorheen, ik ken niet alle klassiekers, maar ik weet niet eens meer wat er uitgekomen is de laatste tijd, of wat er eventueel zou missen tussen de klassiekers. 28 weeks later heb ik idd, die was wel cool. Gewoon zoiets, of als Dawn of the dead, of Devil's rejects. |
|
Lultopic. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nope. En om het verhaal van MM nog even aan te vullen. Ik heb dat shirt besteld en hij was deze week binnen |
|
Geniaal, trek je m live ook aan? |
|
Denk niet dat dat mag |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |