|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 26 januari : black/death night met Deleterious Libithum AANVANG 21.00 UUR gratis entree en verder Vrijdag 9 februari : Hardcore in 545 met Samaritan (Metalcore) Eyepatch (Thrashcore) Real Hate Crashjaw AANVANG 20.00 UUR gratis entree ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ben erbij!! Het is de lichtinval ;') |
|
26e aanwezig met Libithum |
|
misschien kom ik de 26e wel even een kijkje nemen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Weet iemand toevallig een site van dat Deleterious? Kan via google niks vinden |
|
Ok, werk je achter de bar ofzo? De 26e ook? |
|
quote: Ik werk er elke dinsdag umm misschien dat ik er dan achtersta maar ik ben er zowizo bij! Het is de lichtinval ;') |
|
*schop* kom op, ik ben aanwezig wie trakteert me op ?? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 24-01-2007 0:31] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Deleterious heeft nog geen website, die komt pas wanneer het eerste plaatje uit is en dat is binnenkort. Het is met de bassist van Led Astray op gitaar en de zanger van Led Astray op drums. Zeer gave muziek dit! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ok dan Led Astray is wel gaaf. Ik zal het vrijdag wel zien, ga roadiën met Libithum . |
|
*schop* Het is de lichtinval ;') |
|
Vanavond, wordt vast gezellig! |
|
quote: Als je me herkend krijg je een biertje van me! Het is de lichtinval ;') |
Index / Concerten |