![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
PESTPOP Date:20.04.2007 ACCOUSTIC SHOWS: JON OLIVA'S PAIN SENGIR NOSTRADAMUS HEAVENLY Date:21.04.2007 Bands: Main Stage: MY DYING BRIDE JON OLIVA'S PAIN DEATHSTARS CHRIS CAFFERY CIRCLE II CIRCLE KOTIPELTO AFTER ALL SAVAGE CIRCUS TOMORROW'S EVE Extreme Stage: MORTIIS (Headliner Extreme Stage) EMETH THEUDHO WANHOOP MYSTICA KLUDDE HEIMAT SOUTHERN VOODOO More bands to be announced! Price 20.04.2007: €10 Price 21.04.2007: €25 More info: http://www.pestpop.be [Dit bericht is gewijzigd door Zwarte Dood op 06-02-2007 15:46] ![]() |
|
Kun je gelijk de akoestische dag ook wel erbij zetten. ![]() Maar een uitstekend programma. ![]() ![]() |
|
laatste dag van de Jon Olivas Pain tour ![]() ben trouwens benieuwd of savatage misschien speelt dan...aangezien jon oliva, chriss caffrey, jon zahner en zack stevens daar dan zijn ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Zou je denken? ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Aantal leuke bands, voor helemaal geen foute entreeprijs ![]() ![]() |
|
Wel vet, helaas ben ik dan op Concrete Jungle in Engeland. Against God and Government ![]() |
|
Het is bijna een uniek gegeven dat My Dying Bride speelt in een zaal in de BeNeLux. Ze komen bijna enkel op grotere 'out-door' festivals. ![]() |
|
2 nieuwe namen bekend op PESTPOP: Deathstars op main stage en Mortiis zal headlinen op extreme stage!! ![]() |
|
Bij nader inzien ga ik toch maar naar nepherexfest ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: gatver, die deathstars zijn echt ontzettende losers wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Die lui zouden goud geld kunnen verdienen als ze hun muziek zouden aanbieden als slaapmuziek. Ik was binnen 2 minuten vertrokken op Metalcamp ![]() ![]() |
|
Dit Weekend!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |