|
Auteur: |
|
|
PESTPOP Date:20.04.2007 ACCOUSTIC SHOWS: JON OLIVA'S PAIN SENGIR NOSTRADAMUS HEAVENLY Date:21.04.2007 Bands: Main Stage: MY DYING BRIDE JON OLIVA'S PAIN DEATHSTARS CHRIS CAFFERY CIRCLE II CIRCLE KOTIPELTO AFTER ALL SAVAGE CIRCUS TOMORROW'S EVE Extreme Stage: MORTIIS (Headliner Extreme Stage) EMETH THEUDHO WANHOOP MYSTICA KLUDDE HEIMAT SOUTHERN VOODOO More bands to be announced! Price 20.04.2007: €10 Price 21.04.2007: €25 More info: http://www.pestpop.be [Dit bericht is gewijzigd door Zwarte Dood op 06-02-2007 15:46] |
|
Kun je gelijk de akoestische dag ook wel erbij zetten. Maar een uitstekend programma. |
|
laatste dag van de Jon Olivas Pain tour mag weer lampjes doen...heb er zin in! ben trouwens benieuwd of savatage misschien speelt dan...aangezien jon oliva, chriss caffrey, jon zahner en zack stevens daar dan zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zou je denken? |
|
HEUY!!!! Aantal leuke bands, voor helemaal geen foute entreeprijs |
|
Wel vet, helaas ben ik dan op Concrete Jungle in Engeland. Against God and Government |
|
Het is bijna een uniek gegeven dat My Dying Bride speelt in een zaal in de BeNeLux. Ze komen bijna enkel op grotere 'out-door' festivals. |
|
2 nieuwe namen bekend op PESTPOP: Deathstars op main stage en Mortiis zal headlinen op extreme stage!! |
|
Bij nader inzien ga ik toch maar naar nepherexfest "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: gatver, die deathstars zijn echt ontzettende losers wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Die lui zouden goud geld kunnen verdienen als ze hun muziek zouden aanbieden als slaapmuziek. Ik was binnen 2 minuten vertrokken op Metalcamp |
|
Dit Weekend!! |
Index / Concerten |