|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 3 mei JC Staddijk, Nijmegen - Negura Bunget (RO) [ www.negurabunget.com ] - Walpurgisnacht [ www.walpurgisnacht.nl ] - Carach Angren [ www.carach-angren.nl ] Zaal open: 19:00 Aanvang: 19:30 Entree: € 6,50 Info en reserveringen: www.staddijk.nl [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 12-04-2007 15:52] |
|
Vakantie? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ja... die kinder die nog naar school gaan... Wij werkenden niet! |
|
Vakantie heb je als je het neemt Zenial |
|
Oh sorry even niet bij nagedacht, hier hebben de meesten dan vakantie i.v.m. de carnaval [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 23-01-2007 14:05] |
|
Phat! Aanwezig uiteraard.. |
|
Carach Angren opent, komt nog 1 support bij |
|
De andere support is Walpurgisnacht |
|
Zaal open: 19:00 Aanvang: 19:30 Entree: € 6,50 |
|
Zeer interessant! Eens kijken hoe ik die afstand ga overbruggen.. Hoe laat zal het ongeveer afgelopen zijn? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
19:30 - 20:10 - Carach Angren 20:30 - 21:10 - Walpurgisnacht 21:30 - 22:40 - Negura Bunget Genoeg tijd voor vervoer terug dus |
|
Zit het een beetje in de buurt van het station? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hehe dat is dan weer het nadeel van Staddijk, vandaar o.a. dat het zo vroeg afgelopen is, vanaf CS is het nog zo'n 20 min met de bus. Met de auto is het goed bereikbaar; ligt langs de snelweg |
|
Nope.. Het is een stukje vanaf station Nijmegen Dukenburg met bus lijn 2 richting wezenhof. Halte bij sporthal uitstappen en dan mag je nog een stukje door een wijk banjeren. |
|
Owja wacht, was er al eens met de auto geweest zie ik nu, net naast de snelweg. Ancient Rites met Heidevolk en Elexorien was dat toen, kan dat kloppen? Hmmz eens wat zien te regelen, want Negura Bunget speelt verder niet dichter in de buurt helaas. En Walpurgisnacht is natuurlijk ook altijd leuk! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ancient Rites kan zeker kloppen ja, 16 september was dat. Het is inderdaad een beetje een klotelocatie, maar je moet er toch het beste van maken . Verder spelen ze nog in Groningen, maar dat is ook weer een uithoek. 's Avonds rijdt lijn 2 door de wijk zelf, maar dat is volgens mij pas vanaf 18:30 ofzo. |
|
Door het afzeggen van het concert gister in Groningen is dit nu een excl. NL show . Nou moeten ze geen file tegenkomen! |
|
*schop* |
|
Ga er bij zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hm eigenlijk wil ik hier best aanwezig zijn, ff kijken wat ik kan regelen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik ben zoiezo aanwezig, zal waarschijnlijk achter de bar staan o.i.d. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 23-04-2007 10:04] |
|
Hmm omdat ze in Groningen niet zijn komen opdagen (op het podium dan) toch maar es kijken of ik er in Nijmegen bij kan zijn. Es ff kijken of ik er een slaapplek kan regelen. Echt niet. |
|
Misschien kom ik ook wel, als Johnny rijdt |
|
hm ik kom toch niet meer, geen slaapplek en weinig geld, helaas Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: je kunt er makkelijker met de bus komen en terug ook, dat weet je! Laat die auto staan en kom samen bier drinken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |