|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Het werkt met stempels. Echt, het lijkt me heeeeeel sterk dat het gaat uitverkopen. Doe mij anders maar een seintje vooraf. Ik zit bij de deur vrijdag. |
|
hoppa |
|
quote: Dan vertrouw ik in z'n geheel op jou! :-) Drummer nodig? |
|
quote:een lekker volstaat in dat geval |
|
Deal! Drummer nodig? |
|
edit: O ja, weer eerst muntjes scoren vooraf [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-02-2007 15:15] |
|
|
|
Heerschavond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
Ben er nu nog brak van. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hier komt nog zo iemand net uit de douche |
|
quote: Dat geloof ik graag ja! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Absoluut gave avond!! Alles trouwens goed gegaan met kaartjes, we waren allen op tijd. Maar wat was er in hemelsnaam aan de hand met de snaretrigger bij ProsDis? Valt dat nog recht te poetsen voor de dvd? Drummer nodig? |
|
Snare trigger? Waarom sowiso michiel? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 18-02-2007 22:48] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik gebruik alleen bassdrum triggers dus geen snaretrigger. ik heb me laten vertellen dat geluid in de zaal in t begin slecht was en dat dat kwam omdat we er een aparte installatie hadden aangesloten om de audio op te nemen. die slokte een hoop van t signaal op zegmaar. oja, ik heb nog niks gezien/gehoord maar t komt allemaal goed. de geluidsman zij dat de audio iig goed erop staat. [Dit bericht is gewijzigd door san miguel op 19-02-2007 1:37] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |