|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
- Lainedil - Regeer - NecRobert - Onweerwolf - The Chosen - Ohneschwanz - Lowlife - Smoochy - ghost_of_perdition - Marc Beƫlzebub Juda - Mira Bla |
|
oe, toch handig dit forum... was het optreden alweer helemaal vergeten... De dag erna zijn de flaming sideburns er! Dat wordt weer een lekker Vera-weekje! [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 12-04-2007 13:10] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik ben er niet bij. Repetitie. Bruce Banner |
|
quote: En dat wist je toen nog niet ??? |
|
jawel, eigenlijk, denk ik... heb waarschijnlijk gemist dat het om een woensdag gaat. Kan gebeuren he. Bruce Banner |
|
Tuurlijk! Je hebt toch maar even wat MP3's beluisterd en nu blijkt gewoon dat de muziek te extreem voor je is.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Sure... Kende het al hoor, skatje. Bruce Banner |
|
Doe eens wat beter happen dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vanavond al mensen. Weest daar of weest vierkant. NLBM |
|
Mijn auto is er gister mee gekapt. Weet dus niet of ik het vanavond ga redden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ok Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Misschien als je nu alvast gaat lopen, je kan het proberen. Suck my piss |
|
quote:Trut Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmm ziet er toch naar uit dat ik het ga redden. Ben al bij Leek! Met me laptoppie Neh, maar de auto is al bijna weer opgelapt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik kom niet moet morgen ipv laat nu een vroege dienst draaien SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
*grmbl* Negura Bunget afgelast, die luie donders stonden in de file? Niettemin was gheestenland erg vermakelijk. RAAAAAAAAAAAAHH!! RAAAAAAAAAAAAAHH!! RAAAAAAAAAAAHHH!!! GODVERRRRRRDOMMEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik ben nu drie keer naar een NG gig geweest. Een keer afgelast en twee keer zwaar bagger geluid en een ook niet al te best spel. Op CD daarentegen heerschen ze zwaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat ze op cd heerschen klopt zeker, maar ik heb altijd wat moeite nog naar albums te luisteren als bands het live laten afweten of niet blijken te kunnen spelen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Jezus wat een geluk bij een ongeluk! Ik heb het namelijk toch niet gered met die kutauto van me. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmm.. ik heb dus niets gemist, nou ja, behalve Gheestenland dan, maar die zie je vrij regelmatig ergens opduiken Verrassend triviaal |
|
wat een klote zooi gisteren. Suck my piss |
|
quote: Suck my piss |
|
Hopen dat ze in Staddijk wel op komen dagen dan |
|
De jongens van Negura kwamen gisteravond laat (1:00 of zo?) nog wel aanzetten in de Vera kelderbar. Heb nog kort met ze gesproken en het bleek dat ze dus autopech hadden. Het was wel met gehuurde auto's die blijkbaar onbetrouwbaar waren. En dat was inderdaad niet de eerste keer. Ze voelen zich dan ook 100% verantwoordelijk en het was mij overduidelijk dat ze er zelf enorm van balen dat ze niet hebben kunnen spelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |