|
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Och: 27-01: Suidakra (GER) + Deathonate (NL) @ Mukkes - Leeuwarden 10-02: Black Metal Desecration 2007: Kampfar (NOR) + Elite (NOR) + Zemial (GRE) + Kawir (GRE) + Salacious Gods (NL) + Walpurgisnacht (NL) @ Romein - Leeuwarden 16-02: Evile (UK) + Outburst (NL) + Braincasket (NL) @ Mukkes - Leeuwarden 18-02: Callisto (FIN) + Transmission0 (NL) + supports @ Romein - Leeuwarden 24-02: Metal Battle Fryslân: Disintegrated (NL) + Edge of Anger (NL) + Sudden Acces (NL) + Deathonate (NL) @ Romein - Leeuwarden 03-03: Removal (CAN) + supports @ Romein - Leeuwarden 15-03: Watain (SWE) + In Aeternum (SWE) + support @ Romein - Leeuwarden 23-03: Spiritual Dissection (FRA) + Witness (FRA) + Midian (NL) @ Mukkes - Leeuwarden 23-03: Textures (NL) + Twin Zero (NL) + support @ Romein - Leeuwarden 24-03: Backfire! (NL) + Length of Time (BEL) + The Unspoken (NL) + Straight A's (NL) + First Fight Down (NL) + Remain (NL) + Icepick (NL) + Kensington Arms (NL) + On Fire (NL) + Said and Done (NL) + Tied Down (NL) @ Romein - Leeuwarden 25-03: Leeuwarden @ Blood of the Sun (USA) + Spancer (GER + Versus the Stillborn-Minded (GER) - Mukkes 04-04: Comity (FRA) + supports @ Mukkes - Leeuwarden 05-04: Conquest of Steel (UK) + supports @ Mukkes - Leeuwarden 07-04: Vital Remains (with Glen Benton, USA) + Dawn Of Azazel (NZ) + Godphobia (SWE) + support (TBC) @ Romein - Leeuwarden 13-04: Moonsorrow (FIN) + Swallow the Sun (FIN) + support @ Romein - Leeuwarden 21-04: Metal Battle semi final @ Romein - Leeuwarden 11-07: Nunslaughter (USA) + Demonical (SWE) + Dominion (SWE) @ Gloppe - Leeuwarden En hij is nog niet een up to date vrees ik. U bent welkom. |
|
Nou,nou... dat valt allemaal wel weer mee. Er zitten maar een paar ECHT grote(re) namen tussen en Watain kan je helaas al weer wegstrepen. |
|
Hehe, ging ook niet over de grote van namen, maar over het aanbod. Desalniettemin is vera de place to be waar ik vroeger mijn eerste bands heb gezien en een erg vette zaal, maar jammer genoeg doen ze niet veel meer. Geen afgunst verder o.i.d. mocht iemand dat weer gaan denken. |
|
sorry hoor, ik ga je niet afvallen dat weet je wel, maar voor je jezelf op de borst gaat kloppen over de hoeveelheid van het aanbod mag je ook wel eens naar de kwaliteit gaan kijken. het betreft hier grotendeels allemaal kleine bandjes en meer van dezelfde meuk. kun je beter wat selectiever, gevarieerder en betere kwaliteit gaan boeken. VERA is daar al jaren goed in. overigens vind ik 13-4 een leuke show. dan ben ik er wel. [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 27-01-2007 16:23] |
|
quote:Hoor wie het zegt! |
|
quote: wij booken niet vanuit 1 zaal. bovendien booken wij qua stijlen juist zeer gevarieerd, van folk tot metal, via noise, gothic, electro en industrial, indie en ambient. dat is het verschil. we promoten eigen bands, binnenlandse bands en buitenlandse bands in Nederland in deze stijlen vanuit ons platform. ik wilde slechts aangeven dat het aanbod dat in dit topic genoemd wordt echt nog wel gevarieerder kan en dat VERA niet voor niks al vele jaren stabiel opereert als podium. lijkt me duidelijk toch? |
|
quote: Tja, dan hoef je verder eigenlijk helemaal niets meer te zeggen. |
|
Het gaat hier alleen over metal en het aanbod daarvan, en dan heb ik het niet over hoe groot een act is maar meer over de mogelijkheid om gewoon doelloos te kunnen zuipen. Maar ik word alweer beschuldigt van mijzelf op de borst slaan. Jammer is dat toch, en sneu. |
|
Niks van aantrekken, wij zijn allang blij met jou spelfout weggehaald... |
|
Deathwish, denk maar zo, als je het in nederland qua metal goed doet, zeiken de "echte kenners" je af ... neem alle grote nederlandse metalbands maar als voorbeeld. Oftewel: hoe meer ze over je zeiken, hoe beter je het doet! |
|
Ach ja, jammer blijft dat toch. Kunnen beter allemaal bier gaan drinken, ipv zeuren. |
Index / Concerten |