|
Auteur: |
|
|
heu... weet je zeker dat het niet om een slechte woordspeling gaat aan de hand van 'Nemesis Divina' van Satyricon? Welke mailorder was het? Ik zou het aan die lui van die mailorder vragen... |
|
He dat heb ik ook gezien, was dat niet van perverted taste? |
|
misschien kan je een mail sturen naar de webmaster van http://www.immortal.nu hij zal je wel antwoord kunnen geven welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Hmm... 1 - Ja, was perverted taste 2 - Heb meteen teruggemailed, nog geen reply ontvangen 3 - Het lijkt me stug dat het om Nemesis Divina gaat.. ten eerste lijkt het me zeer dubieus dat een label EN de verkeerde bandnaam gebruikt, EN de albumtitel verkeerd spelt, terwijl het om een gelimiteerde LP gaat.. |
|
hmmm kopen dus,,, als ie van Immortal is en gelimiteerd is!!! Als ie te duur is wil ik wel meebetalen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik denk dus dat het een foutje is... Gelimiteerde vinyl komt uiteindelijk vaak in handen van traders met honderden tot duizend(en?) platen.. Die zetten hun lijsten op internet... Als die plaat 'bestond' zou hij dus wel te vinden zijn op internet... Ik wacht PT's antwoord wel af |
|
mai, dat is waar ik ga maar handelaar worden ofzo... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Waarschijnlijk is het een nieuwe bootleg (danwel met live materiaal, dan wel met demo shit). Iets dat door een of andere semi-particuliere mongool uitgebracht is om geld aan te verdienen. Zoals die LP met de 3 Darkthrone demo's er op (welke wel heerst overigens). |
|
quote: Ja.. we zien wel... Ze hebben trouwens ook bij Perverted Taste de DARKTHRNE 'THULCANDRA' LP, limited 3-15 stuks! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-01-2002 11:00] |
|
quote:Hmm, vraag me af wat dat nu weer is. Maar om nu elk item waar DARKTHRONE op staat aan te schaffen... nee dus. |
|
quote: Hhehehe... het kan nog veel erger.. ik las in de post 'nieuwe metallica' dat er serieus mensen zijn die een eventuele nieuwe metallica cd gaan aanschaffen puur als aanvulling voor hun collectie.. ook al vinden ze hem zwaar kut... . ... Is dat 'True' of niet... lol |
|
quote: Thulcandra... Da's een demo.... ja dus [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 25-01-2002 11:07] |
|
Sja, het is maar wat je leuk vind he... Ik zou niet eens een ouwe Metallica aanschaffen om de collectie uit te breiden. |
|
volgens mij ging het over immortal en niet over Metallica!!!!!!!!!!! Vargen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hmm, NEE DUS, want ik heb al een LP waar drie demo's (o.a. Thulcandra) op staan. Misschien is dit wel dezelfde LP? Hij heeft wel op de voorkant het hoesje van Thulcandra (geloof ik...) afgedrukt staan. En stel dat het 1 demo op LP is... hmm, stelletje kapitalisten zijn het dan. Dan heb ik liever een tape. |
|
Hhehehe.... ok... boycot van metallica in dit soort topics lijkt me op zijn plaats. Sorry dat ik de naam hier heb laten vallen (en dat Vargen hem heeft opgeraapt en nu de schuld krijgt) |
|
Wat? METALLI FUCKIN' CA!!! |
|
Rob/panda hier! Ik heb hem net gekocht, het is een bootleg van een gig van het album at the heart of winter. dat je het weet |
|
rob weer, de lp zelf ziet er lekker frosty uit, blauw en wit door elkaar gemengd. |
|
quote: Ik was inmiddels al op de hoogte van deze release.. maar toch bedankt voor het omhoog schoppen van mijn topic.. dacht laatst namelijk nog aan deze lp, maar ik hou mijn immortal - lp collectie toch beperkt tot de eerste vier full-lenghts op pic-lp ... |
|
De versie die op dit moemnt in bepaalde winkels ligt ziet er wel zeer kut uit zeg, net als dat "Return to ultima Thule "ding. Bootleg van een bootleg... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik heb hier 2 verschillende versies van. Versie 1:witte hoes met nieuw logo,blauw vinyl,gelimiteerd tot 318 stuks. Versie 2:zwarte hoes met oud logo,blauw vinyl maar een andere kleur blauw als de eerste versie,gelimiteerd tot 317 stuks. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mijn god Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Zou ik niet veel van verwachten; Misje is al een tijd van het EnslavedUnion domein af en de site van Immortal is al maanden hetzelfde... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Heavy Metal |