|
Auteur: |
|
|
Nocturnal Depression.... Heerlijk depri black metal. Met hun cd "Soundtrack for a Suicide - Opus II" weten ze bij mij precies de goede snaar te raken. Langzame black, melancholisch op en top. Top sfeer. Precies goed, voor hoe ik me voel vandaag... Niet dat ik zelfmoord zal plegen, maar toch... Verwacht geen super geproduceerde muziek... Maar voel de pijn!!! My space: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=65224064 I Find That I Am Not There... |
|
Heul kinderachtige naam en dito hoes ... Maar klinkt als? |
|
Straks thuis eens doen, van de week Funeral Mourning gekocht, beetje mix Oude Dolorian en Thergothon. black funeral |
|
Oeh dat funeral mourning klinkt erg gaaf op my space zeg. Over een slechte naam gesproken en dito album titel... I Find That I Am Not There... |
|
Hehehe ja, erg cliché |
|
quote: +1 maar klinkt daarentegen wel erg lekker Je moeder. |
|
Mwa, vind het muzikaal ook nogal kinderlijk simpel ... |
|
daarom Je moeder. |
|
saaie 13 in 1 dozijn meuk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
LOOOOOL!! wat een debiele titel van de CD Soundtrack for suicide : opus II???? lol! Opus I was Soundtrack for attempted suicide of wat? signature |
|
quote: Na het horen van deze muziek weet ik het zo net nog niet. |
|
quote: ik ga vandaag zelfmoord plegen, tot morgen lief dagboek. Suck my piss |
|
hehehe na 5x luisteren gaat het wel wat vervelen trouwens Je moeder. |
|
Neh, dit is niet extreem genoeg... |
|
mn pols lag al half open maar toen ging mn telefoon. Je moeder. |
|
quote: Als alles nu al is gedaan Heeft morgen geen zin meer te bestaan Je zit beter vandaag niet alles al te doen Ik zie wel morgen Morgen voor de noen Ik doe het morregen signature |
|
Hier spreekt mijn geest. Het klinkt wle lekker trouwens. |
|
Sorry voor de dubbelpost, maar weet iemand nog meer bandjes in deze richting? Hoeft niet suicide achtig te zijn. /EDIT: Typtyfus. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 29-01-2007 11:19] |
|
hypothermia uut zweden is wel vet edit: http://hypothermia-band.cjb.net/ is de officiele site maar daar vind je amper wat info op http://www.metal-archives.com/band.php?id=19074 hier heb je meer aan edit 2: zodetering, die hebben ook niet stil gezeten in de afelopen tijd, toen ik ze leerde kennen hadden ze pas 3 demo's uit hehe edit 3: 6 demo's, niet 3, kende ze toen al niet goed genoeg geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-01-2007 23:28] Je moeder. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
signature |
|
Mensen hier nog dc laatste cd, The Cult of Negation, van ze gehoort? Erg goede plaat, wel wat aan de snellere kant. [Dit bericht is gewijzigd door Bijlie op 20-11-2010 15:03] |
|
Nieuw album: quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Index / Heavy Metal |