|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Of ligt het aan mij?? Heb het idee dat er relatief weinig posters zijn, zelfs op prime-time.. |
|
Volgens de logs gaat het juist wel lekker deze maand... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ok.. dan ligt het aan mij... waarschijnlijk omdat ik zelf teveel online zit.. |
|
Waarschijnlijk ja Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb wel het idee dat er weinig interessante posts worden gedaan de laatste tijd. |
|
Ik vind wel dat het weer gezellig is op het forum I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Dwaallicht's WC tegeltje zegt: Er zijn Goede, en er zijn Slechte Tijden. |
|
quote:hehe zit zelf ook vaak te wachten s'ochtends wanneer er weer eens op een post van mij wordt gereageerd. Kan soms verrekte lang duren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wc tegeltje Damn en ik maar denken dat je hetero was |
|
quote: Ja, met jou toch? |
|
Hehe, sja ik had ook het idee dat het wat minder druk was. Maar goeht, mijn WC-tegeltje zegt: Boeie! |
|
'k Vind het ook veel te rustig, maar 'k zit wel bijna heel de dag te niksen en m'n ICQ valt constant uit, dus ben ik afgesneden van de buitenwereld... En wat was m'n punt alweer?? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hmm kennelijk heb ik toch wel wat dingen gemist in 2 dagen??? wc tegeltjes??? Misschien moet er een wc tegeltjes topic worden geopend.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ehm ja dan krijgt elessar wel gelijk ja ------------------------------edit-------------- naam verkeerd geschreven [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 25-01-2002 10:46] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ach slechte tijden ? Dat valt toch wel mee, ik heb het idee dat er wel lekker gepost word. En na een slechte tijd komt altijd een goede tijd. (Voorbeeld, nu saaie school..... vanavond onheil ) Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zit hier regelmatig,maar ik post niet altijd...soms lees ik alleen,maar dat is eerder uitzondering dan regel-ik vind hier altijd wel iets dat me aanspreekt... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Als je een dag niet op ZM kijkt zijn er 2 pagina's active topics, ZONDER de onzin weer te geven (dat maakt waarschijnlijk 3), dus er wordt nog steeds zat gepost... |
|
quote: hmz dat komt ook omdat er veel onzin in de ander fora gepost wordt... |
|
Ik vind al dat gezever over teveel onzin onzinnig gelul... Basta! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
äsj, als al die onzin ook in het onzinforum werd gepost was het ook niet zo'n ramp. |
|
quote: Da's ook weer waar... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Na de dip van december gaat het inderdaad deze maand erg goed en deze week helemaal. Maar echt interessante topics heb ik niet gezien idd. |
|
quote: Mij net zo |
|
quote: Mwoah, ik vind er toch best wat geinige dingen tussen zitten... *Heeft duidelijk teveel tijd vandaag...* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik had je gister toegevoegd als MSN messengerbuddy ,ik weet niet of het is aangekomen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |