|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies en ik kom uit Eindhoven dus ik rij niet zomaar eventjes op en neer, haha. Moet wel enige zekerheid hebben... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Je zou wellicht nog rond kunnen vragen of er iemand voor je een reserveringsnr over heeft of een deel daarvan (indien meer kaarten gereserveerd). Vaak komt dat wel goed |
|
Ik heb 2 reserveringen over! Ga niet meer. Wie er belang bij heeft, PM't me maar! |
|
quote: U heeft meel bedankt voor de tip Mayo an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Asjeblief! Veel plezier in de GvH! |
|
Damn, gaat weer erg vol worden... gelukkig wil ik Moonsorrow toch niet zien en hoef ik die teringdrukte maar 2 bands vol te houden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Dank u! bier als ik je ergens tegen ga komen an evil incarnation of DEATH! |
|
GVH weer druk op zondag, maar voor vanavond in Friesland zijn er nog ruim voldoende kaarten hoorde ik van de man die met Taake op pad is geweest. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Vandaag alweer!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Debauchery!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dadelijk maar eens de auto in an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik kom met de trein, Moonsorrow hoef ik toch niet te zien, dus tijd zat om thuis te komen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Is waar, want het is al vroeg weer afgelopen. Ik kom overigens wel voor moonsorrow an evil incarnation of DEATH! |
|
Tering wat was MOONSORROW zwaar vet zeg!!!!!!!!!!! , alleen wat een fucking hete headbang-sauna daar, haha an evil incarnation of DEATH! |
|
o kut ik was het vergeten Het is de lichtinval ;') |
|
En als ze Suden Uni gespeelt hebben ga ik huilen Het is de lichtinval ;') |
|
wat een kutband dat Moonsorrow....en wat een kutpubliek verder.........hoe dan ook, ik heb genoten van de eerste twee bands... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:en ik als STS Through Her Slivery Body gespeeld hebben |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: En het was warm |
|
quote:Was dat een ja? |
|
volgends mij wel judge Het is de lichtinval ;') |
|
Buiten was het prima te doen, tijdens Moonsorrow hoor, alleen jammer dat al die Moonsorrow fans me raar aan stonden te kijken toen ik los ging op Swallow the Sun iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ach, cultuurbarbaren heb je overal |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |