IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 15-04-2007 Goudvishal Arnhem - Moonsorrow, Swallow the Sun, Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-04-2007 20:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Kan zijn dat reserveringen zijn gestopt ivm te kort dag of dat de reserveringen vol zijn. Dan kun je nog wel vroeg er naar toe op de gok, beetje wachten tot de gereserveerde kaarten weer terug in verkoop gaan. Maarja, daar staan vaak wel veel lui voor bij dit soort concerten.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 11-04-2007 21:06 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 20:59 schreef MMayo het volgende:
Kan zijn dat reserveringen zijn gestopt ivm te kort dag of dat de reserveringen vol zijn. Dan kun je nog wel vroeg er naar toe op de gok, beetje wachten tot de gereserveerde kaarten weer terug in verkoop gaan. Maarja, daar staan vaak wel veel lui voor bij dit soort concerten.

Precies en ik kom uit Eindhoven dus ik rij niet zomaar eventjes op en neer, haha. Moet wel enige zekerheid hebben...

an evil incarnation of DEATH!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-04-2007 21:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 21:06 schreef Dark incarnation het volgende:
Precies en ik kom uit Eindhoven dus ik rij niet zomaar eventjes op en neer, haha. Moet wel enige zekerheid hebben...

Je zou wellicht nog rond kunnen vragen of er iemand voor je een reserveringsnr over heeft of een deel daarvan (indien meer kaarten gereserveerd). Vaak komt dat wel goed

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-04-2007 21:24 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ik heb 2 reserveringen over!
Ga niet meer.
Wie er belang bij heeft, PM't me maar!

Dark incarnation
Posted 11-04-2007 21:35 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 21:24 schreef Regeer het volgende:
Ik heb 2 reserveringen over!
Ga niet meer.
Wie er belang bij heeft, PM't me maar!

U heeft meel

bedankt voor de tip Mayo

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-04-2007 21:56 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 11 april 2007 21:35 schreef Dark incarnation het volgende:
U heeft meel

Asjeblief!
Veel plezier in de GvH!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-04-2007 22:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Damn, gaat weer erg vol worden... gelukkig wil ik Moonsorrow toch niet zien en hoef ik die teringdrukte maar 2 bands vol te houden...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Dark incarnation
Posted 11-04-2007 23:16 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 21:56 schreef Regeer het volgende:
Asjeblief!
Veel plezier in de GvH!

Dank u! bier als ik je ergens tegen ga komen

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 13-04-2007 2:32 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

GVH weer druk op zondag, maar voor vanavond in Friesland zijn er nog ruim voldoende kaarten hoorde ik van de man die met Taake op pad is geweest.

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Dark incarnation
Posted 15-04-2007 9:23 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Vandaag alweer!!!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-04-2007 12:26 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Debauchery!!!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Dark incarnation
Posted 15-04-2007 13:03 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Dadelijk maar eens de auto in

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-04-2007 13:04 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik kom met de trein, Moonsorrow hoef ik toch niet te zien, dus tijd zat om thuis te komen

Dark incarnation
Posted 15-04-2007 13:16 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2007 13:04 schreef Doomy het volgende:
Ik kom met de trein, Moonsorrow hoef ik toch niet te zien, dus tijd zat om thuis te komen

Is waar, want het is al vroeg weer afgelopen. Ik kom overigens wel voor moonsorrow

Dark incarnation
Posted 15-04-2007 21:07 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Tering wat was MOONSORROW zwaar vet zeg!!!!!!!!!!! , alleen wat een fucking hete headbang-sauna daar, haha

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-04-2007 21:12 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

o kut ik was het vergeten

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-04-2007 21:14 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

En als ze Suden Uni gespeelt hebben ga ik huilen

Het is de lichtinval ;')

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-04-2007 22:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

wat een kutband dat Moonsorrow....en wat een kutpubliek verder.........hoe dan ook, ik heb genoten van de eerste twee bands...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2007 22:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 april 2007 21:14 schreef Kimmey het volgende:
En als ze Suden Uni gespeelt hebben ga ik huilen
en ik als STS Through Her Slivery Body gespeeld hebben

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-04-2007 22:48 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2007 22:48 schreef Judge M. het volgende:
en ik als STS Through Her Slivery Body gespeeld hebben

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 15-04-2007 22:50 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 15 april 2007 22:33 schreef Doomy het volgende:
wat een kutband dat Moonsorrow....en wat een kutpubliek verder.........

En het was warm

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2007 22:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 april 2007 22:48 schreef Doomy het volgende:

Was dat een ja?

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-04-2007 23:00 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

volgends mij wel judge

Het is de lichtinval ;')

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-04-2007 23:42 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Buiten was het prima te doen, tijdens Moonsorrow hoor, alleen jammer dat al die Moonsorrow fans me raar aan stonden te kijken toen ik los ging op Swallow the Sun

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2007 23:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ach, cultuurbarbaren heb je overal

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com