|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heersch! Mooi werk, Lau! Bruce Banner |
|
Ik heb sterkere 1 aprilgrappen meegemaakt |
|
Je geboorte? |
|
[flauw en op de man gespeeld] Zoals die keer dat ze zeiden dat je geen last had van haaruitval, en dat je buik helemáál niet groter werd? [/flauw en op de man gespeeld] Nu de rest van de bands nog Bruce Banner |
|
quote:Ik ben geboren op 27 november lieverd |
|
Heule slechte 1 april grap dus |
|
quote: Die we hopenlijk binnenkort bekend kunnen maken. |
|
Ik ben trouwens nog opzoek naar een openingsband. Dus alle viking/folk metal bands kunnen me mailen: laurens AT evilpromotions DOT nl graag met link naar mp3's etc. |
|
Openingsband zijn we die avond niet geschikt voor, maar voor een avondje ouderwetse metal heb ik je net gemaild! |
|
Garant voor een leuke avond, laatste keer dat ik er ben geweest was met Manegarm en Slechtvalk |
|
Helaas kom ik die dag net terug van Ragnarock, hoe laat begint het? |
|
Ik weet nog niet precies hoe laat, maar zal rond 15:00 zijn. @Murdering Monk mail ontvangen. |
|
check |
|
Hm ik weet niet of ik dat ga halen vanuit Noord Duitsland, ligt ook een beetje aan Johnny TwentyFour (de chauffeur) . Maar weet niet of het gaat lukken dus, ga er in ieder geval niet van uit |
|
Dat zou vlammen worden, dan klettert de uitlaat er straks weer onderuit, andere gevolgen buiten beschouwing gelaten |
|
|
|
Ah tof. Heerschende lui zijn dat Bruce Banner |
|
Crimson Falls zal ook spelen. http://www.myspace.com/crimsonfalls [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 14-02-2007 7:12] |
|
Komt nog 1 act bij. |
|
Net als in maart weer een zondagmiddagconcert voor de metal liefhebbers. Met een flinke line up. een mix van melodic death en folk metal dus voor elk wat wils. De Finnen van Ensiferum komen in april met een nieuw album op de proppen. Het album, dat Victory Songs gaat heten, komt pas op 20 april uit. Het was in eerste instantie de bedoeling om het album eerder uit te brengen, maar helaas is het uitgesteld. Uiterst melodieuze keyboardpartijen plus zang en gitaarwerk dat vergelijkbaar is met hetgeen Children Of Bodom-frontman Alexi Laiho brengt, moeten genoeg omschrijvingen zijn om te weten wat je in huis haalt als je besluit hett Naildown-debuut aan te schaffen, iets dat ik zeker aanraad voor liefhebbers van die band. Het Belgische Crimson Falls wordt door platenmaatschappij Shiver omschreven als "modern death metalcore" en dat klopt preices. Hoewel de invloeden van brute US death metal (onder andere Morbid Angel) duidelijk naar voor komen, staat de jonge band toch stevig met beide benen in 2006. (Bron: Aardschok nr.12 december 2006) Adorned Brood blijkt al toe te zijn aan hun vijfde album. De Duitse band werd opgericht in 1993 en 'Heldentat' is de opvolger van het in 2002 uitgebrachte 'Erdenkraft'. De band speelt folk metal in de ruime zin van het woord. Verder uit Nederland nog Elexorien (mix van power en viking metal met folk- black- en deathmetal invloeden. ze noemen het zelf:"Epic Battle metal") en Cutting Daisy. Voorverkoop begint 21-2. www.ensiferum.com www.naildownrock.com www.crimsonfalls.com www.elexorien.com www.adornedbrood.de www.cuttingdaisy.nl GROTE ZAAL AANVANG 17.00 ZAAL OPEN 16.30/ € 14 Adorned Brood is trouwens nog niet officieel [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 20-02-2007 19:40] |
|
voorverkoop begint morgen! |
|
Kromlek vervangt Adorned Brood! |
|
quote: kromlek?! echt waar? |
|
Jup echt Kromlek |
|
Volgende week alweer! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |