IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : The Embodiment, Death Rage, Aborted By User - Donderdag 1 Febr. - Simplon, Groningen
Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 30-01-2007 12:39 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Donderdag 1 Febr. - Simplon, Groningen

- The Embodiment
- Death Rage
- Aborted By User

21:00 uur
waar: Kleine Zaal + Cafe
prijs: Gratis / Free

www.simplon.nl

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 30-01-2007 13:44 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Tja, dat moet dan maar.

Spel vouten zijn cool!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-01-2007 14:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik denk er nog heel even over na. Wordt een drukke week zo. En donderdag is niet echt ideaal ivm werk...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 30-01-2007 16:55 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2007 14:15 schreef Greycloak het volgende:
Ik denk er nog heel even over na.

Ik hoor het hier kraken.... En ik ben in Delfzijl!!

Spel vouten zijn cool!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-01-2007 18:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nope, wordt hem niet; had al met Lainedil afgesproken.

"Oh ja, dat was óók op donderdag".

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2007 18:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nou dat was wel aardig ja.

Aborted By User: tsja, ze stonden er in in ieder geval. Misschien eens muziek leren schrijven en uitvoeren en het cabaret gedeelte mag ook wel wat opgevijzeld worden.

Deathrage: wat mij betreft de band van de avond. Goede en overtuigende set, zowel de nummers zonder als met bassist. Compliment ook voor de zanger.

The Embodiment: blijft een goede band. Helaas een behoorlijk belabberd geluid gedurende de eerste helft van de set. Werd later wat beter, tenminste dat geloof ik, kan ook aan het bier hebben gelegen. Wel erg tof van ze dat ze, ondanks dat er nog maar 10-15 bezoekers waren, toch over te halen waren om meerdere toegiften te doen.

En Simplon mag wel eens een wat strakker schema invoeren tijdens de perron avonden.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 03-02-2007 11:58 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 2 februari 2007 18:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou dat was wel aardig ja.

Aborted By User: tsja, ze stonden er in in ieder geval. Misschien eens muziek leren schrijven en uitvoeren en het cabaret gedeelte mag ook wel wat opgevijzeld worden.

Deathrage: wat mij betreft de band van de avond. Goede en overtuigende set, zowel de nummers zonder als met bassist. Compliment ook voor de zanger.

The Embodiment: blijft een goede band. Helaas een behoorlijk belabberd geluid gedurende de eerste helft van de set. Werd later wat beter, tenminste dat geloof ik, kan ook aan het bier hebben gelegen. Wel erg tof van ze dat ze, ondanks dat er nog maar 10-15 bezoekers waren, toch over te halen waren om meerdere toegiften te doen.

En Simplon mag wel eens een wat strakker schema invoeren tijdens de perron avonden.
En niet zo BELACHELIJK laat beginnen op een donderdag. Studenten avond of niet...
Ironisch genoeg waren het hoofdzakelijk de mensen die weer werken moesten de volgende dag die tot het einde zijn gebleven...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com