|
Auteur: |
|
|
Leguaan? Lijkt me eerder dat het ketchup is. |
|
Hmm.. ik had eigenlijk het 'concert fotografie' topic geopend voor foto's van alle concerten.. maar goed.. hier nogmaals mijn foto's (een deel van) X-Mass Festival, 16 December 2001 013 Tilburg SINISTER: KRISIUN: ENTHRONED: |
|
als je er zo bij wilt lopen, tja.. Vind het eerder ranzig! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wat zal die gestonken hebben (als het echt bloed is) en wat heeft ie een baby face van dichtbij. *Kick weer iemand van de troe lijst.. (als dat nog niet was gebeurd) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Legion is absoluut true!!! Hij is alleen een beetje erg zijn stem kwijt en krijgt een beetje een pens My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote:uhuh en hij probeert de heupbewegingen van de fitnessklas op het podium te volbrengen. En dan nog niet te spreken over zijn tibo lessen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: LOL |
|
quote: Zeer zeer jammer van die stem.. pakweg 4 jaar geleden (rotterdam, baroeg.. evil!) zong hij achter elkaar de nummers van Heaven shall burn.. en Nightwing, totaal zonder moeite en met een stem die veel vetter klonk als op cd.. Op Wacken Open Air (2000) werd het al minder maar klonk het nog steeds als een goede blackmetal stem.. Daarna is het snel bergafwaarts gegaan, de laatste keer dat ze op No Mercy stonden was een aanfluiting wat stem betreft, nog erger dan bij X-mas.. Bij X-mas vorige maand was zijn stem 'stabiel' , maar verschrikkelijk slecht! Het ziet er denk ik niet naar uit dat hij ooit weer zulke blasphemische klanken zal produceren als voorheen..... Die pens had hij altijd al.. maar het kan erger: Zoals Horgh op de foto in het boekje van At The Heart of Winter (immortal) |
|
quote:Whoah! Zo ja, dan hoeven wij tenminste niet meer over onze pens in te zitten! |
|
quote: Die gasten blijven ook maar touren. Hij moet gewoon effe een half jaar rust nemen ofzo. Volgens mij is het einde nabij. Bij het XMASS-fest zat hij echt zwaar onder de dope! Heb ooit eens "Darkness it shall be" live gehoord toen zijn stem nog optimaal was. Dat was echt My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Die gast en ècht bloed? Nee toch? Ik vind ze best goed maar die gast staat echt zwaar irritant te doen op het podium. De eerste keer dat ik Marduk live zag(op Waldrock) had ik er geen last van, maar in Tilburg was-ie echt irritant! |
|
quote: Dus als je zo'n kop als Jack Spijkerman hebt ben je heel erg true Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
legion is de man! whohooo maar ik vind fredrik nog steeds schattiger so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
Index / Concerten |