IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : FOTO van X_MASS FEST......
Legion
Usericon van Legion
Posted 25-01-2002 11:16 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

WAT ZAG HIJ ER WEER UIT HE? DIT KEER HAD HIJ VOLGENS MIJ EEN HALF VARKEN OPENGERETEN!

My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-01-2002 11:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Leguaan? Lijkt me eerder dat het ketchup is.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2002 11:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. ik had eigenlijk het 'concert fotografie' topic geopend voor foto's van alle concerten.. maar goed.. hier nogmaals mijn foto's (een deel van)

X-Mass Festival, 16 December 2001 013 Tilburg

SINISTER:

KRISIUN:

ENTHRONED:

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-01-2002 11:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

als je er zo bij wilt lopen, tja.. Vind het eerder ranzig!

"This one is older than shit, heavier than time!"

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 11:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wat zal die gestonken hebben (als het echt bloed is) en wat heeft ie een baby face van dichtbij. *Kick weer iemand van de troe lijst.. (als dat nog niet was gebeurd)

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Legion
Usericon van Legion
Posted 25-01-2002 11:30 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 januari 2002 11:25 schreef Cadaveria het volgende:
wat zal die gestonken hebben (als het echt bloed is) en wat heeft ie een baby face van dichtbij. *Kick weer iemand van de troe lijst.. (als dat nog niet was gebeurd)

Legion is absoluut true!!!
Hij is alleen een beetje erg zijn stem kwijt en krijgt een beetje een pens

My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 11:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 11:30 schreef Legion het volgende:
uhuh en hij probeert de heupbewegingen van de fitnessklas op het podium te volbrengen. En dan nog niet te spreken over zijn tibo lessen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-01-2002 11:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:

LOL

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2002 11:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:

Zeer zeer jammer van die stem.. pakweg 4 jaar geleden (rotterdam, baroeg.. evil!) zong hij achter elkaar de nummers van Heaven shall burn.. en Nightwing, totaal zonder moeite en met een stem die veel vetter klonk als op cd.. Op Wacken Open Air (2000) werd het al minder maar klonk het nog steeds als een goede blackmetal stem.. Daarna is het snel bergafwaarts gegaan, de laatste keer dat ze op No Mercy stonden was een aanfluiting wat stem betreft, nog erger dan bij X-mas.. Bij X-mas vorige maand was zijn stem 'stabiel' , maar verschrikkelijk slecht! Het ziet er denk ik niet naar uit dat hij ooit weer zulke blasphemische klanken zal produceren als voorheen.....

Die pens had hij altijd al.. maar het kan erger: Zoals Horgh op de foto in het boekje van At The Heart of Winter (immortal)

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-01-2002 12:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 25 januari 2002 11:54 schreef Valorian666 het volgende:
Die pens had hij altijd al.. maar het kan erger: Zoals Horgh op de foto in het boekje van At The Heart of Winter (immortal)
Whoah! Zo ja, dan hoeven wij tenminste niet meer over onze pens in te zitten!

Legion
Usericon van Legion
Posted 25-01-2002 16:26 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 januari 2002 11:54 schreef Valorian666 het volgende:
Zeer zeer jammer van die stem.. pakweg 4 jaar geleden (rotterdam, baroeg.. evil!) zong hij achter elkaar de nummers van Heaven shall burn.. en Nightwing, totaal zonder moeite en met een stem die veel vetter klonk als op cd.. Op Wacken Open Air (2000) werd het al minder maar klonk het nog steeds als een goede blackmetal stem.. Daarna is het snel bergafwaarts gegaan, de laatste keer dat ze op No Mercy stonden was een aanfluiting wat stem betreft, nog erger dan bij X-mas.. Bij X-mas vorige maand was zijn stem 'stabiel' , maar verschrikkelijk slecht! Het ziet er denk ik niet naar uit dat hij ooit weer zulke blasphemische klanken zal produceren als voorheen.....

Die gasten blijven ook maar touren. Hij moet gewoon effe een half jaar rust nemen ofzo. Volgens mij is het einde nabij. Bij het XMASS-fest zat hij echt zwaar onder de dope!
Heb ooit eens "Darkness it shall be" live gehoord toen zijn stem nog optimaal was. Dat was echt

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-01-2002 18:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:

Die gast en ècht bloed? Nee toch? Ik vind ze best goed maar die gast staat echt zwaar irritant te doen op het podium. De eerste keer dat ik Marduk live zag(op Waldrock) had ik er geen last van, maar in Tilburg was-ie echt irritant!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 25-01-2002 20:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
en wat heeft ie een baby face van dichtbij. *Kick weer iemand van de troe lijst.. (als dat nog niet was gebeurd)

Dus als je zo'n kop als Jack Spijkerman hebt ben je heel erg true

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 25-01-2002 22:54 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

legion is de man!
whohooo
maar ik vind fredrik nog steeds schattiger

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com