|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Overige bands worden komende weken bekend gemaakt, net als de entreeprijs. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Als er nog leuke bandjes bijkomen, dan kom ik wellicht wel even langs |
|
De supportacts zijn Checkmate en Point At Others. Entreeprijs is 7 euro. www.jvunitas.nl [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 21-02-2007 22:43] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Wie weet kom ik ook nog wel langs, dan krijg je wel een biertje Kimmey . |
|
Unitas.. Ollie, had jij daar niet iets mee te maken gehad ofzo.. ? (vraagt zich af waar ie die naam toch van kent..) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ollie is ook lid geweest net als ik nu ben... In elk geval in een donker en duister verleden! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hou ik je aan micheal.. Het is de lichtinval ;') |
|
Dat zal 't geweest zijn. Heb die naam toch al vaker gehoord, in ieder geval in connectie met Ollie. Ook met anderen, maar die zitten niet op dit forum, dus dat schiet niet op. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja, heb daar 4 of 5 jaar in de boekings commissie gezeten. Ook toen is backfire al een keer of wat geweest. Weinig originele keuze dit dus... |
|
Mag je me een keertje Wageningen laat zien, Ollie. Staat nog steeds op m'n lijstje van 'Plaatsen om te gaan kantelen'. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik ben ook voor andere namen maargoed ik heb wat bands doorgegeven en daar word niet zo veel meegedaan lijkt het wel... Ach ik hou het wel bij het tappen, veel leuker Het is de lichtinval ;') |
|
Checkmate, gaaf! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Alleen ollie? Geen terrasje pakken met zijn alle? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ook een goed plan, ben ik altijd voor. Terrasjes->Puike Plannen. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 21-02-2007 22:58] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik kom graag eens een biertje doen daar hoor. Met een hele zwik ZM ers is het helemaal gezellig |
|
Maak een plan zou ik zeggen ollie... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ben er nog nooit geweest, dus ik verwacht dat jij mij leid door het Beloofde Land! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Alleen ollie woont er niet meer... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hmm. Good point. Very well. Let's form a hunting party and round up some of the locals. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: HUNTER?!?!? Maar ehh, woon er idd al een jaar of 4 - 5 niet meer |
|
En dan ken je opeens de weg niet meer ? Vooruit, ik vergeef je. Zo'n groot hart heb ik wel. Ik raak bijna ontroerd van mezelf. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
JOEHOE ik ben wageninger Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Wat hartverwarmend dat jij jezelf zo onbaatzuchtig beschikbaar stelt tot gids voor de avond! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Tuurlijk. Voor jou ken ik overal de weg lieverd |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |