|
Auteur: |
|
|
ben jammer genoeg geen deel van deze tour dan zit k in de bus met Jon Oliva... staat overigens nog niks confirmed op de website en volgens de drummer is er nog niet veel bekend over de komende tour :/ [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 30-01-2007 17:50] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik kan die datum zelf helaas ook niet >__< erg jammer... |
|
Vorige keer was niet gelukt en nu weer niet. |
|
24 euro zal het kosten. |
|
*kick |
|
|
|
hahaha klopt niks van dat plaatje, alleen blacky zit er nog in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hehe, mja ik kreeg die plaatjes ook maar toegestuurd. |
|
pff baal dat k niet op deze tour zit, t was echt gaaf vorige keer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben benieuwd. Ik heb WASP nog nooit live gezien. Op cd is het iig dik in orde. |
|
tijdens de vorige tour was iedereen ook hartstikke enthausiast...t enige nadeel was dat de show erg kort was, maar dat was hoofdzakelijk omdat blacky halverwege de tour zn ribben gekneusd had (en dan nog op de microfoonstandaard klimmen!!!!) en hij zat ook iedere dag met zn voet in een bak ijs na de show...ouderdom he... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vrijdag. |
|
Non-Divine is de support zag ik op hun site |
|
dus toch geen Susperia? jammert. |
|
Geen susperia?!?! Wat jammer! Nou ja, we gaan toch wel! |
|
quote: Jij? Naar wasp? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, is dat zo raar? Ga je ook? |
|
Nee, natuurlijk niet, hehe. Misschien zie je theo (ex-jd) nog wel daar, die heeft ook al zo'n vreemde voorliefde voor wasp. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
LOL Dat zou wel leuk zijn eigenlijk. Heb hem echt al eeuwen niet gezien. |
|
Vanavond dus |
|
Pff wat is dat Non divine een prutsband zeg; emo flapdrollen die Machine head narammelen Bluergh bluerg bluergh zelden zo'n vervelend voorprogramma gezien voor de hoofdact voor ruim 24 euro. WASP daarentegen heerschte ernstig!!!! Bijna alle klassiekers hetzij in medley vorm hetzij volledig met maar 1 nieuw nr en 1 ballad; verder dolle pret all the way!! A video clip of W.A.S.P. performing its classic track "Blind in Texas" during the opening concert of its European tour on Friday, April 6 in Zaandam, the Netherlands has been posted at: http://www.youtube.com/watch?v=Tm10Ah2UtRs [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-04-2007 19:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zaterdag in antwerpen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehehe, ik moest er 20 jaar geleden al om lachen en nog steeds, merk ik nu. Glamrock, maar dan vieze. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat vieze doet t em! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Concerten |