Hmm of dit nu echt een topic te noemen is... maar aangezien ik een enorme black/death/gothic/trahs/doom etc etc metalfan ben, wil ik jullie als fucking mede headbangers dit toch niet onthouden:
Bij een land als Polen denk ik persoonlijk gauw aan een kleurloos land, alles grijs, alles vies, vermagerde mensen die zielig uit de doppen eindeloos vooruit staren met nietszeggende blikken alsof ze zich afvragen wat the fuck ze hier eigenlijk op deze aardkloot doen en ze leven hun leventje maar omdat het moet.
Polen in combinatie met metal kon ik me dan ook nix bij voorstellen. Nouja, wat ik me ervan voorstelde is metal met het geluid van een verstopte stofzuiger, metal alsof mijn oma samen met de Josti Band kwijlend&zwaar hijgend op een instrument zit te pingelen om zo toch maar wat om handen te hebben en een doel in je leven te creeren. En last but not least een productie die klinkt alsof de opname apparatuur 2Km verder stond (in mono-stand) dan waar de bandleden hun ding deden...
GODVERDOMME NIX IS MINDER WAAR!!! Door een sample te downen kwam ik bij een Band uit polen welke godverdomme snoeiharde ijzersterke pot black metal bij elkaar ramt! Via de ene site kom je weer op andere sites van een sinister blach metal gezeldschap terecht enz. enz. Ik typ nu al een heel lul verhaal maar waar het me op ging: het blijkt dat er een bijzonder groot broeinest zit in Polen van black metal bands waarvan ik me werkelijk waar afvraag waarom deze jongens nog niet een deal hebben bij de grote jongens want ik zeg het: er wordt daar ECHT RETEGOEIE platen in mekaar geknald!!! (En er lopen daar ook bijzonder goeie drummers rond welke ik mijn ogen qua kwaliteit/snelheid boven Barker uitstijgen!!!! Echt R-E-T-E-S-N-E-L!!!
Anyway, om een lang verhaal kort te maken: schop je vriendin de keet uit, pak een pot bier uit de koelkast, zorg voor een eenzame opsluiting van enkele uren en verwen jezelf met een luisterbeurt van in ieder geval de volgende bands/albums:
* Thunderbolt (Album: Apocalyptic Doom)
* Crionics (Album: Armageddon Evolution)
* Infernal War (Album: Terrorfront)
* Zarathustra (Album: In Hora Mortis) (komt deze uit Polen?)
Ladies en gentlemen... DESTROY!