|
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
hmm hier ben ik mischien wel aanwezig |
|
beter! Ik ruik de wiet al...!!! |
|
heb er al zin in . |
|
Ik heb vooral zin in Lisa en Daphne! Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
Jij ouwe snoeperd!!!! |
|
quote: das niet zo gek, die gitaristen van walpurgisnacht roken nu zoveel wiet en hash dat het een wonder is dat ze nog geen stoner metal maken... wellicht aanwezig Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 05-01-2008 0:21] |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 05-01-2008 0:24] |
|
Ben er bij |
|
quote: hahah ik weet niet hoor,maar ik hoef eigelijk niet echt 2 ouwe lelijke dames op het podium te zien dansen |
|
daphne en lisa zien er beide behoorlijk goed uit hoor www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Op de zwarteweg nog wel. Maar zeer waarschijnlijk ben ik ook van de partij. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Bumpen voor de Heer! Ontopic: Wat een kut bands... |
|
quote: Ja vooral dimensional psychosis |
|
Dit zijn ze dan... en jah... die slager in het midden ben ik |
|
Bump voor de Heer part 2. |
|
Als bumpen neuken betekend vind ik het prima... |
|
Nee, bumpen als in het onnodig omhoog schoppen van een topic zonder enige nuttige bijdrage. Ik zal het nog eens demonstreren. BUMP!! |
|
Al zicht op de release trollie? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het album is nu eindelijk helemaal af en dus klaar om uit te brangen. Asphyxiate wilt hem graag uitbrengen, maar we gaan eerst nog wat grotere labels die dichter bij huis zitten uitchecken. Hopelijk voor de zomer dus wel in de winkel. Wanneer komt CHD eigenlijk uit precies? [Dit bericht is gewijzigd door trol op 22-02-2007 21:59] |
|
Dat hoor ik aankomende week denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Index / Concerten |