|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2460491 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik ben met iets soortgelijks bezig. Omgeving Zutphen-Deventer. Bandjes kosten niet zo bar veel, zaaltjes en vergunningen zijn lastiger. Ben benieuwd hoe jullie het doen. En mooi excuus om weer eens een keer naar de pam te gaan. (vorige keer was tijdens de eerste idols-finale en toen was de pam vrijwel leeg) |
|
Vorige keer? De laatste keer dat wij er wat neergezet hadden. ( backfire)kwamen we ruim uit de kosten.... ( 80 man ofzo) Daarnaast zijn bands als Sinister, Backfire niet heel goedkoop. Een goede deal maken met de bar zodat zij de drank/eten voor de bands betalen. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 08-03-2007 9:52] |
|
quote: laatste keer gewoon in de pam. ik heb nog geen pamfest mogen aanschouwen. quote: vond ik wel meevallen, maar met 80 man is het idd lastig en moet je het van het bier hebben. ben jij een kameraad/bekende van arne/chiel toevallig? |
|
Nee. Dat ben ik niet. .. |
|
quote: Schop: Komt zien komt zien! Hier speelt een band van bijna hetzelfde niveau als Misty Mourning! Komen dus Signature |
|
Anwesund! |
|
Ik ook. |
|
|
|
ik neem aan dat het nog niet uitverkocht is maar waarom krijg ik dan geen bevestiging van mijn reservering? |
|
Vanavond! Ik heb er zin in! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
ik ook wel dat is een aparte sensatie moet ik zeggen... |
|
Het is inderdaad nog niet uitverkocht. Dat van de reservering zal wel een kinderfoutje zijn. Gaan we verbeteren. |
|
Deifecation was een mooie opener, de nummers van de laatste mini kwamen goed over, en de band stond behoorlijk enthousiast op het podium. Jammer dat het publiek als zoutzakken stond te kijken. Datzelfde publiek was ook bij Pleurisy behoorlijk tam. De band gaf een lekker optreden weg met zowel oud als nieuw materiaal, en vooral het geluid stond goed afgesteld. Sterk optreden. Als laatste mocht Sinister aan de bak en dat deden ze met verve. Vette setlist waarin vooral het oude werk toch voor hoogtepunten zorgde. Into The Forgotten en Sadistic Intent blijven toch twee krakers, maar ook het nieuwe Afterburner klonk lekker. Jammer dat ook hier het publiek geen fuck uithaalde. Ja, jammer van het publiek dus. Verder was het een vooral gezellig avondje, en is Pam Pam best een leuk tentje voor een line-up als dit. Al is € 10,- wel wat veel, maar goed. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Erg tam publiek, op fetuskiller na dan, want hij deed een poging tot crowdsurfen Mooie avond weer. Signature |
|
|
|
was leuk vrij tam maar had ook niet anders verwacht langharen staan nu eenmaal niet bekend om hun tomeloze energie |
|
Het weekje ervoor in Veenendaal was het toch compleet anders. In Kiev trouwens ook. Maar het is toch fijn om te lezen dat er nog iemand was die de bands waardeerde, thanks ! lampje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |