|
Auteur: |
|
|
Converge Rise And Fall Animosity Donderdag 21/06 ZAAL OPEN: 19:30 UUR AANVANG: 20:00 UUR ENTREE: €13,00 START VVK Zaterdag 03/02 http://www.terminal.nl/tivoli2005/content/detail.asp?produktie_id=2151 [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 11-04-2007 12:30] |
|
Vet! Daar moet ik bij zijn! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+1 en lekker dichtbij! |
|
Complete line-up: Converge Parkway Drive Rise And Fall Job For A Cowboy Animosity |
|
jep, keek hier al naar uit, laatste keer op de Arnhem HC Meeting was n beetje lauw publiek, hoop dat het nu vetter wordt... Job For A Cowboy is ook echt vet |
|
ziet er goed uit |
|
Bring Me The Horizon is ook toegevoegd en het hele gebeuren heeft een aparte naam gekregen: NEVER SAY DIE! Heat Seekers Fest |
|
ja dit wordt vet! ik ga me zeker vermaken met het kijken naar de band en naar de mensen die elkaar naar de tering schoppen in de pit. |
|
Job for A Cowboy er ook nog bij, dik chill! |
|
oew vet.. daar moet ik ook heen! converge is echt zwaar vet! |
|
Fuck, het is blijkbaar verplaatst naar de 21e. Naja, ik ga denk ik liever Chimaira, Lamb Of God en As I Lay Dying kijken in Tilburg. edit: op de site van Converge en de MySpace van Rise & Fall staat nog dat ze op de 21e in Hoogeveen staan en het optreden in Utrecht staat er helemaal niet bij [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 30-03-2007 15:08] |
|
Converge in Hoogeveen gaat niet door. Dit staat op de stite van Trashfest: Just to make things clear: Converge will NOT play trashfest. The band originally was put on the line up, but due to troubled touring schedules the show will not take place. Check out www.avocado-bookings.com for their current tour dates. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Das kut dan. Ik had me er al op verheugd om in 2 dagen Converge, Parkway Drive, Lamb of God, Chimaira en As I Lay Dying te zien. |
|
verdomme Jasper, je moet erbij zijn! |
|
Tsja, ik zou het meest gaan voor Parkway Drive, maar die heb ik in januari al gezien. En ik vind Chimaira, Lamb Of God en As I Lay Dying aantrekkelijker dan Converge en consorten. |
|
Ik ben verdrietig Jasper. Ik verheugde me er al op om samen met jou de pit in te duiken |
|
Tendertje pitten? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Moet jij eens zien! |
|
SSIIIIKKKKKEDDD voor deze show.. laat dat duidelijk zijn! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hoerige kutzooi.. uitverkocht.. Als iemand een kaartje overheeft of niet kan, mail aub even.. zou tegek zijn! ik haal hem wel op of anders opsturen ofzo? Anders maar voor de hekken gaan zuipen en wachten tot ik er in kan! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Je bent er wel goed in om voor gave concerten te laat kaartjes te regelen. |
|
hahaha, gast hou op Anyhoo, ticketservice geeft nog niet uitverkocht aan volgens mij.. morgen maar eens poging doen morgenvroeg.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Tickets zijn alleen nog verkrijgbaar bij Plato, Boudisque of Tivoli in utrecht dus schijnt.. Als er iemand is die mij uit de brand zou willen helpen en een kaartje scoren zou het tegek zijn, en mijn dank groot! Anders moet ik vanuit friesland die kant op om een kaartje, desnoods heb ik er wel wat voor over! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Haha, ik kom net terug uit Utrecht. En ik kom er ook niet meer tot maandag. |
|
quote: Mail mie maar even op info@fearsomepromotions.nl |
Index / Concerten |