|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
We' ve put another song online. Click below to listen to 'Point of no return', with Tijs (OOC) as guestsinger. Thanx a lot Tijs, you did a great job!!! (And so did Fiep too, of course ) Other good news: the album is nearly mastered... www.myspace.com/thurisazmusic [algemeen Thurisaz-topic van gemaakt] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-02-2007 19:32] |
|
Hmmm was bij Agalloch an sich wel geinig dit ... niet superboeiend live, maar misschien op cd wel ... |
|
Aha toch deze band ff checken. Was vorige week toevallig aan de praat geraakt met een kameraad van één van de bandleden die reclame maakte voor hen. Ze zouden black/death metal spelen... |
|
Volgens mij is één van de bandleden een collega van me. Er staat namelijk elke dag een groen busje van Thurisaz op de parking van de instelling waar ik werk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Het zijn Vlamingen van bij ons Voor de rest... ik vind het echt een goeie band!!! Zeer zeker getalenteerd, hebben dan ook al tal van wedstrijden gewonnen en hun debuutalbum is er imo eentje waar menig ervaren atmosferische metalbands een puntje aan kunnen zuigen... Zeer sterke songstructuren en een loepzuivere productie! Voor mij zeker één van de meest beloftevolle bands van ons Belgenlandje Member of the iso-betawuste crew!! |
|
signature |
|
quote: Stuk beter dan Agalloch live imo Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Hmm in Hengelo niet, maar heb de indruk dat Hengelo zo'n beetje beste optreden van Agalloch was .. vond ze daar echt ontzettend heerschen |
|
quote: Ik had in het zuiden een beetje het idee dat ze nog aan het zoeken waren waar die snaren nu precies zaten live... Thurisaz speelde goed strak. VB heeft nog een shirtje gehad toen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
In Hengelo geen last van, speelde daar behjroolijk soepeltjes en erg strak ... |
|
Tja. Je eerste x optredens groei je snel he Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Is zo, besef je wel dat Agalloch maar amper optreedt he, en de muziek is echt niet al te simpel. Vond het live beter en indrukwekkender dan op cd (en die zijn al lekker aan te horen) |
|
Daarom zeg ik het ook he. Ze vermelden netjes het optreden aantal voor ze starten, dat wel. En of het simpel is of niet zal me een worst zijn Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Jaja klopt inderdaad, allé leuk om te lezen dat een collega van me een metalhead is. |
|
quote: Doe ook es de groeten aan Lars van mij... Lang geleden datk hem nog gezien heb! Was 'collega-student' opt unief en int VIB Zeg hem maar dat hij me kopietje van nieuwe album mag opzijleggen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Okee, van wie? van snoodaerdt? no probs, |
|
Thurisaz, Turisas... Is het geen idee om, nu het nog in een vroeg stadium zit, de naam aan te passen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja erg verwarrend |
|
Op 14april is Thurisaz te zien op de 4de Tears of Metal in Stabroek (N. Antwerpen) meer info en bands: www.iduna.be |
|
Thurisaz is trots te mogen melden dat ze de release-party van Oceans Of Sadness openen. Oceans of Sadness' nieuwe plaat 'Mirror Palace' is dan te verkrijgen. Dit gaat door op: 6 april 2007 JC Spin te Dessel. (BEL) 5 mei 2007 Dynamo Pub te Eindhoven. (NED) Be there !! |
|
Allemaal goed en wel, maar wanneer komt die Cd nu uit? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Circadian Rhythm zal verkrijgbaar zijn op 28 april 2007. |
|
quote: Collega's krijgen 'em gratis neem ik aan... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: en ex-collegae? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Die ook geloof ik, ja! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |