IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Thurisaz Volgende pagina
spiere
Usericon van spiere
Posted 01-02-2007 19:18 by spiere Wijzig reactieProfiel van spiereQuote dit berichthttp://www.thurisaz.be

We' ve put another song online. Click below to listen to 'Point of no return', with Tijs (OOC) as guestsinger. Thanx a lot Tijs, you did a great job!!! (And so did Fiep too, of course )

Other good news: the album is nearly mastered...

www.myspace.com/thurisazmusic

[algemeen Thurisaz-topic van gemaakt]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-02-2007 19:32]

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-02-2007 21:30 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Leuk man, nederlandse bandlui die fora rond gaan om hun in brak engels geschreven nieuwtje te copy-pasten.

Doe niet zo sneu en tik 'm op z'n minst gewoon in brak nederlands. Kom je niet zo debiel over.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-02-2007 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm was bij Agalloch an sich wel geinig dit ... niet superboeiend live, maar misschien op cd wel ...

Windir
Usericon van Windir
Posted 01-02-2007 21:43 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Aha toch deze band ff checken. Was vorige week toevallig aan de praat geraakt met een kameraad van één van de bandleden die reclame maakte voor hen. Ze zouden black/death metal spelen...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-02-2007 21:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Volgens mij is één van de bandleden een collega van me. Er staat namelijk elke dag een groen busje van Thurisaz op de parking van de instelling waar ik werk.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 01-02-2007 22:11 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2007 21:30 schreef Mikeee het volgende:
Leuk man, nederlandse bandlui die fora rond gaan om hun in brak engels geschreven nieuwtje te copy-pasten.

Doe niet zo sneu en tik 'm op z'n minst gewoon in brak nederlands. Kom je niet zo debiel over.

Het zijn Vlamingen van bij ons

Voor de rest... ik vind het echt een goeie band!!! Zeer zeker getalenteerd, hebben dan ook al tal van wedstrijden gewonnen en hun debuutalbum is er imo eentje waar menig ervaren atmosferische metalbands een puntje aan kunnen zuigen... Zeer sterke songstructuren en een loepzuivere productie!
Voor mij zeker één van de meest beloftevolle bands van ons Belgenlandje

Member of the iso-betawuste crew!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-02-2007 22:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-02-2007 8:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2007 21:33 schreef Jenje het volgende:
Hmmm was bij Agalloch an sich wel geinig dit ... niet superboeiend live, maar misschien op cd wel ...

Stuk beter dan Agalloch live imo

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2007 8:20 schreef Argus het volgende:
Stuk beter dan Agalloch live imo
Hmm in Hengelo niet, maar heb de indruk dat Hengelo zo'n beetje beste optreden van Agalloch was .. vond ze daar echt ontzettend heerschen

Argus
Usericon van Argus
Posted 02-02-2007 8:28 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2007 8:25 schreef Jenje het volgende:
Hmm in Hengelo niet, maar heb de indruk dat Hengelo zo'n beetje beste optreden van Agalloch was .. vond ze daar echt ontzettend heerschen

Ik had in het zuiden een beetje het idee dat ze nog aan het zoeken waren waar die snaren nu precies zaten live...
Thurisaz speelde goed strak. VB heeft nog een shirtje gehad toen

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 8:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In Hengelo geen last van, speelde daar behjroolijk soepeltjes en erg strak ...

Argus
Usericon van Argus
Posted 02-02-2007 8:47 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Tja. Je eerste x optredens groei je snel he

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 8:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is zo, besef je wel dat Agalloch maar amper optreedt he, en de muziek is echt niet al te simpel. Vond het live beter en indrukwekkender dan op cd (en die zijn al lekker aan te horen)

Argus
Usericon van Argus
Posted 02-02-2007 8:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Daarom zeg ik het ook he. Ze vermelden netjes het optreden aantal voor ze starten, dat wel.
En of het simpel is of niet zal me een worst zijn

spiere
Usericon van spiere
Posted 05-02-2007 19:20 by spiere Wijzig reactieProfiel van spiereQuote dit berichthttp://www.thurisaz.be

quote:
Op 1 februari 2007 21:51 schreef Count Usher het volgende:
Volgens mij is één van de bandleden een collega van me. Er staat namelijk elke dag een groen busje van Thurisaz op de parking van de instelling waar ik werk.

Jaja klopt inderdaad, allé leuk om te lezen dat een collega van me een metalhead is.

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 05-02-2007 19:22 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2007 19:20 schreef spiere het volgende:
Jaja klopt inderdaad, allé leuk om te lezen dat een collega van me een metalhead is.

Doe ook es de groeten aan Lars van mij... Lang geleden datk hem nog gezien heb! Was 'collega-student' opt unief en int VIB
Zeg hem maar dat hij me kopietje van nieuwe album mag opzijleggen

spiere
Usericon van spiere
Posted 07-02-2007 12:09 by spiere Wijzig reactieProfiel van spiereQuote dit berichthttp://www.thurisaz.be

quote:
Op 5 februari 2007 19:22 schreef Snoodaerdt het volgende:
Doe ook es de groeten aan Lars van mij... Lang geleden datk hem nog gezien heb! Was 'collega-student' opt unief en int VIB
Zeg hem maar dat hij me kopietje van nieuwe album mag opzijleggen

Okee, van wie? van snoodaerdt? no probs,

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-02-2007 13:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Thurisaz, Turisas... Is het geen idee om, nu het nog in een vroeg stadium zit, de naam aan te passen?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 09-02-2007 23:23 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ja erg verwarrend

Tears of metal
Usericon van Tears of metal
Posted 13-02-2007 22:09 by Tears of metal Wijzig reactieProfiel van Tears of metalQuote dit berichthttp://www.iduna.be

Op 14april is Thurisaz te zien op de 4de Tears of Metal in Stabroek (N. Antwerpen)
meer info en bands: www.iduna.be

spiere
Usericon van spiere
Posted 16-02-2007 17:41 by spiere Wijzig reactieProfiel van spiereQuote dit berichthttp://www.thurisaz.be

Thurisaz is trots te mogen melden dat ze de release-party van Oceans Of Sadness openen. Oceans of Sadness' nieuwe plaat 'Mirror Palace' is dan te verkrijgen. Dit gaat door op:

6 april 2007 JC Spin te Dessel. (BEL)
5 mei 2007 Dynamo Pub te Eindhoven. (NED)

Be there !!

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 23-02-2007 14:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Allemaal goed en wel, maar wanneer komt die Cd nu uit?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

spiere
Usericon van spiere
Posted 07-03-2007 10:33 by spiere Wijzig reactieProfiel van spiereQuote dit berichthttp://www.thurisaz.be

Circadian Rhythm zal verkrijgbaar zijn op 28 april 2007.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 07-03-2007 11:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 10:33 schreef spiere het volgende:
Circadian Rhythm zal verkrijgbaar zijn op 28 april 2007.

Collega's krijgen 'em gratis neem ik aan...

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 07-03-2007 12:11 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 11:46 schreef Count Usher het volgende:
Collega's krijgen 'em gratis neem ik aan...

en ex-collegae?

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 07-03-2007 12:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 12:11 schreef Snoodaerdt het volgende:
en ex-collegae?

Die ook geloof ik, ja!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com