|
Auteur: |
|
|
Check deze band! Myspace adres is http://www.myspace.com/worldsdisease Tevens enkele nrs te beluisteren daterend van 2004 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-07-2007 12:56] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Zoveel (goede) invloeden en er dan zo weinig uit weten te destilleren. Wat een bagger. |
|
+1 IK BEN HET ER HELEMAAL MEE EENS (= HINT NAAR DE TOPICTITEL, HIHIHI) Je moeder. |
|
Als je maar met 3 personen bent kun je er moeilijk meer uithalen. Andere mensen worden gezocht, nu klinkt het inderdaad nog erg leeg, daarom staat het er ook duidelijk op de website bij vermeld, maar ja, de beste stuurlui staan aan wal. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Een paar nieuwe repetitie nummers toegevoegd op onze myspace ( www.myspace.com/worldsdisease ),zeker niet perfect. Maar toch om een idee te creëren van de basis van de songs. Bij deze nogmaals een oproep voor muzikanten: gitarist en violist/cellist gezocht. We kunnen dan onze songs wat voller en vollediger maken. Greetz Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Index / Heavy Metal |