IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : B>Thong/Transport League Appreciation Topic
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-02-2007 17:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Deze bands hebben niet alleen maar meesterwerken op hun naam staan, maar
B>Thong - Damage (1994) & Transport League - Superevil (1998) komen toch nog regelmatig in aanraking met de laser... geweldige platen, fanatastische strot.

Toch jammer dat meneer Jelenkovich geen gevoel heeft voor timing en stijl. Metal is niet echt een 'hip' genre....zodoende hebben beide bands een beetje achter het net gevist, jammer. Talent heeft de man wel.

Ben erg benieuwd wat hij met C-187 gaat doen!

innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 04-02-2007 15:14 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Het debuut van B-Thong was heel erg sterk. Schizophrenic Pavement was wel een hele fijne heersch-song.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2007 23:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 februari 2007 15:14 schreef innerlogicmarty het volgende:
Het debuut van B-Thong was heel erg sterk. Schizophrenic Pavement was wel een hele fijne heersch-song.

Nou je het zegt...die cd heb ik volgens mij nog ergens liggen...binnenkort maar weer eens opzetten sinds jaren..

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2007 0:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vond de 2e zelfs nog iets sterker.die riffs waren (zijn!) STRAKKER dan STRAK. de 3e van bthong ken ik trouwens niet.

zijn de andere muzikanten (behalve de zanger) nog actief??

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-06-2007 0:10]

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2007 0:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2007 17:59 schreef Spirit In Black het volgende:
Ben erg benieuwd wat hij met C-187 gaat doen!

nou, op dat ene nummer op de mascotte-site klinkt hij toch erg overtuigend

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 15-06-2007 0:54 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Nou nou nou, zoveel lof, waar is dat voor nodig? Ja ok, het klinkt wel leuk enzo.. maar zijn er niet tig bands die hetzelfde hebben gedaan, maar dan beter??

Inter faeces et urinam nascimur

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com