|
Auteur: |
|
|
Vr 11-05 JBO (de) + Plork en de Aannemers (concert/rock/punk) www.goudvishal.nl Voor de echte fans van roze en duitsers [topictitel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-02-2007 14:22] |
|
plork en de aannemers heerst Je moeder. |
|
Ziege!!!! Sorrie joh. Humor wel, JBO en Plork.. wellicht wel aanwezig. |
|
aanwezig. Vrijdag 20 april eerst nog plork en de aannemers in ATAK Enschede |
|
oowja!!! ontzettend hard dronken worden! vorig jaar in Geleen was een geweldig feest met JBO |
|
Jow morgenavond! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door hammer op 10-05-2007 12:53] |
|
Vanavond in de Goudvishal te Arnhem: JBO + Plork en de Aannemers Zaal open 20:00 Entree € 10,00 DJ's : BoyMule + Ro0oFmo0onsch dj extravanganza... van smartlap tot glamrock, van blacksploitation tot Tirolerrioolgrunt... we hebben het allemaal! meer info: http://www.goudvishal.nl Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik heb me erg vermaakt haha. vorige keer dat ik ze zag was met 40.000 duitsers, nu waren er nog geen 40 man, maar dat mocht de pret niet heel erg drukken. |
|
OT: ken je haar? http://imdb.com/gallery/hh/1699451/HH/1699451/iid_1304068.jpg?path=pgallery&path_key=Lozeau,%20Danielle KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
euh nee, ze zat in ieder geval niet in JBO |
|
quote: Ze was gisteren de featured actor op IMDB en ik vond de resemblance best striking. Misschien moet je een body-double carriere in Hollywood overwegen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
haha, betaalt in ieder geval vast beter dan het student zijn. Ben alleen niet zo stuntig, kunnen ze beter een chinees met een pruik op inzetten. edit: spelling blijft moeilijk, hoog tijd voor een NHA cursus foutloos Nederlands [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-05-2007 14:11] |
|
Chinese man wig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja haha, of zoals in Epic movie (wat een slechte film trouwens!). maar ik snap de vergelijking trouwens wel (bolle kop grote snaus;P ) ze zou zo op mijn abbo de dierentuin in kunnen. |
|
Zou Bokito jullie uit elkaar kunnen houden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Index / Concerten |