|
Auteur: |
|
|
Hier wat linkjes van de bands... www.myspace.com/eyepatchrocks www.myspace.com/samaritantheband www.myspace.com/crashjaw www.myspace.com/realhate Kom allen Het is de lichtinval ;') |
|
IK zou eerst zelf ook naar Groesbeek komen voor Libithum want thijs speelt erin maargoed ik heb geen vervoer terug dus dan maar hier een feestje bouwen! Het is de lichtinval ;') |
|
oew is wel jammer...hier heb je iig geen last van rare mannen die bij je blijven staan |
|
maar neem aan dat het in Ede ook meevalt |
|
Kimmey heb je vervoer terug nódig dan? murtcelP lief aankijken! :p Maar Samaritan is wel vet |
|
Smeagol, waarom ben je niet op MSN, heb je ander adres? |
|
quote: hahaha ja maar ik ben bang dat hij toch wel een baar biertjes achterover gaat tikken wat niet erg is maar dan is het niet meer zo verstandig om te gaan rijden!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: enne hij heeft nog niks voorgesteld Het is de lichtinval ;') |
|
quote: hahaha die gast met die enorme sik idd haha Het is de lichtinval ;') |
|
Damn, Real Hate...een van de hardste hardcore bands van NL op dit moment... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Neen, ik was op stage op het moment van schrijven quote: Wie moet er rijden dan? |
|
quote: Ik las verkeerd, maar het is al geregeld Het is de lichtinval ;') |
|
buh, misschien kom ik Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Gaaf!! Het is de lichtinval ;') |
|
VANAVOND Het is de lichtinval ;') |
|
Ow hier wordt veel over mij gepraat, dat kan ik niet meer ongestoord zo door laten gaan... |
|
Ik moet zeggen dat het best positief was |
|
Haha, ja idd valt me niet tegen |
Index / Concerten |