|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Boksen is boooooring, die dudes hebben vaak geen techniek, geen souplesse, geen hersenen en zijn zo traag als wat. Doe mij maar MMA tournamenten of K1 inderdaad... dan lijkt het (soms) nog ergens op. Ik zie alleen zo weinig wedstrijden waar ik echt het gevoel bij krijg dat die dudes er helemaal voor gaan.... vaak staan ze een beetje loom tegenover elkaar klappen/trappen uit te delen op een tempo dat ik denk:"Moet dat nou twee topsporters voorstellen?". Mag allemaal wel wat feller van mij... en het voetenwerk dan... jezus, lijkt vaak wel alsof die grapjassen tegen de grond gespijkerd zitten... en het schandelijke is dat ik het dan nog over finales en halve finales van wereldkampioenschappen heb, vooral die zwaargewichten JEZUS wat een slome zooi. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 27-03-2007 14:06] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Haha.. als ik naar mijn Thaiboks-sensei kijk, die ook zwaargewicht is, dan moet dat wel degelijk ook erg snel kunnen, MET kracht erachter, die dude is even snel als ik terwijl ik de helft van zijn gewicht heb (mischien zelfs minder). check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
En de grens voor zwaargewicht bij thai is? edit: ah, thai super heavyweight begint al bij 220 pond ja, dan kan je wel snel zijn edit2: de minimum eisen zijn voor gewoon boksen overigens niet echt veel hoger. Maar de toppers in die divisie zijn toch wel wat massiever... [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 27-03-2007 15:54] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Jij snapt het gewoon niet. Zij doen het bewust om niet in de standaard sjablonen gevat te kunnen worden. Hun voetenwerk was vroeger technisch correct maar ze besloten om het bewust bagger te maken zodat ze er meer gevoel in kunnen leggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: LaL quote: LaL een pers. fav. K1: http://youtube.com/watch?v=uK0pXmALJJo Suck my piss |
|
quote: niet mee eens, 't hoort een sport te zijn, geen beeldende kunst, techniek is een must. |
|
|
|
quote: Ben ik blij dat ik dit nu pas lees en jij al je biezen al gepakt hebt hier, tering wat ben jij dom zeg! Geen techniek, geen souplesse en traag? Ooit wel eens een wedstrijd gezien van George Foreman, Evander Holyfield of om het even landelijk te houden een Ferrero la Cruz? Blijkbaar niet anders kraam je niet van deze onzin uit meneer de muzikale duizendpoot mijn reet! Heb zelf 4 jaar aan boksen gedaan, momenteel eventjes gestopt ivm tijd gebrek, maar hoop snel weer verder te kunnen. Against God and Government |
|
quote: Haha probeer dan nog ff enkele rondes uit te zingen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik doe sinds recent weer aan kickboksen maar vind gevechten kijken altijd een beetje naar. Al dat geweld. When your people matter, menstrual health matters |
|
I kick ass for the lord, Fusion? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Haha zoiets ja When your people matter, menstrual health matters |
|
MMA zitten kijken laatste dagen. Ondanks vele worstelen niet zo vervelend signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |