|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bloodsin Verrot Heerlen de Oefenbunker. Entree drie euro Aanvang 20:00.. |
|
Ik zou alvast maar aan gaan rijden als ik jou was |
|
Hehehe, nou we gaan om drie uur de bus ophalen.. Half vier ofzo weg.. Dan moet het lukken om op tijd te komen.. Drie uur rijden....En dat voor een krat bier.. |
|
Eerlijk is braaf: jullie spirit is bewonderenswaardig. Mansen: gaat dit zien! |
|
ojee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
BVT: ff speod, kun je mij ff je nummer mailen op vraaghetkoenAAPhotmailPUNT com? Heb een gig voor je als je wilt volgende week zaterdag.. |
|
@ Monk.MIjn tel is 0545432035.. ( Is ook te vinden op de bloodsin site..) @ Heiden.. Ik, ben Bjorn From Pain.. Niet je ijzeren staaf meenenem hé... 1 ding is zeker vanavond is geen zionistich complot.. Hehehehe.. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 09-02-2007 13:30] |
|
quote: ROFL! Skerp Marcel! |
|
Nou, dat was-is een takke eind weg. Ben blij dat het de moeite waard was.. |
|
volle bak weer zeker? |
|
Joa, 10 man.. + de andere band.. Op de heenweg er 6(!) uur over gedaan. De terug weg 4 uur.. maar! Wel Knallen.. |
|
quote: Dat klinkt bekend! |
|
Idd. Zonde van je tijd, lijkt me. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
En dan spelen voor 25 euro en 3 consumpties pp zeker |
|
Ach, het getuigt wel van inzet! spelfout weggehaald... |
|
Ach, zonde van de tijd niet.. ( in mijn ogen) Afgelopn jaar denk ik een keertje of 15 a 20 gespeeld, van al die keren misschien 10 reacties gehad. ( mensen die de moeite nemen om een berichtje achter te laten/vriendjes willen worden op myspace) Vrijdag waren dit er 4 geloof ik. Das dan in verhouding weer veel.. Ok, gaat nergens over.. Hehehe. |
|
Het is nooit druk in de oefenbunker, wat heel vreemd is aangezien het bier 1 euro kost. |
|
quote: Mogen veel bands een voorbeeld aan nemen. Bloodsin + Death Squad in Dynamo afgelopen september was erg gaaf |
|
Beetje late reactie; Ik kwam tegen een uur of 12 pas aangelopen en toen was het blijkbaar al kinderbedtijd want het was al afgelopen. En nee, ik had geen knuppel bij me. Ik zag jullie nog voorbijkomen in dat witte busje maar jullie reden snel door, stelletje gays. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Moet je maar op tijd komen, welke optreden begint nu om 12 uur....maar dat krijg je met domme reserve belgen he....... hell beast |
|
Ik kwam niet voor dat strontoptreden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Jou make my point.....wat zeur je dan..... hell beast |
|
Waar bemoei jij je überhaupt mee, jood? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Je noemt ons in dat busje " stelletje gays" jij stomme belg.....dus dan kun je wat terug verwachten he..... Je hebt ook niks gemist daar want zo gezellig waren jullie reserve belgen niet dussssss hell beast |
|
O. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |