|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.gadgetgrindcore.com www.myspace.com/gadgetgrindcore Zweedse grindtornado met 2 snoeiharde full-length's op zak: 2003/Remote en 2006/The Funeral March. Ze onderscheiden zich in mijn ogen van de 'standaard' grindcore band tegenwoordig door de vaak donkere klank van de riffs en de goede speltechniek. Uitermate heerschend dus Ik heb ze vandaag binnen gekregen, ik had ze tot nu toe alleen op mp3 (lang leve Soulseek), dus wie vind dit nog meer kontschoppend? Samen met Rotten Sound toch wel mijn favoriete grindcore band tegenwoordig Fans?......vast wel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Fijn, fijn, fijn Weet jij ook hoe die split is met Exhumed? Nog nooit gehoord eerlijk gezegd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
The Funeral March is een fijn plaatje, maar draai hem te weinig. Tegenwoordig toch meer aan de Pig Destroyer, Nasum en Rotten Sound |
|
quote: Ik ook niet eigenlijk! Zag het ook nu pas eigenlijk hehehe.. Ik heb aan albums als Remote en The Funeral March al meer als genoeg Hoe hard is Failure trouwens? elke keer als ik dat nummer weer hoor ben ik weer onder indruk.. modderfucking vet!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Die split 7" met Exhumed is zeer OK! Ze blazen Exhumed compleet weg. Ook de bijdrage van Gadget aan de verzamel elpee Polar Grinder is zeer de moeite waard. Vette band. |
|
Oke dan Die 2 dan maar eens opsnorren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
shaite mane, nog helemaal geen schijf of 2 van ze hier. Ff wiebelen binnenkort. Suck my piss |
|
Ze spelen de 31ste in the rambler te eindhoven. gratis entree schijnt! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
VET Is wel een klere end weg voor mij, maar ik ga kijken of ik d'r bij kan zijn ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik kan daar helaas niet bij zijn... Next time Gadget, next time... |
|
Ik moet zelf vanaf friesland komen en ga sowiso "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vanmiddag nog even een Funeral March t-shirt besteld ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ja maar wie kunt sowieso wel gaan kan wa kijken of ik kan rijde aleen dat word dan geen bier voor mij godver.. ] |
|
Sjah, dan sloat jouw undersign nergens mear op n'tuurluk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: WTF!!??!! Met een klein beetje inspanning zou je dit toch wat leesbaarder moeten kunnen formuleren, niet? Ik veronderstel dan wel dat je van deze planeet bent, en de Nederlandse taal enigszins machtig bent... OT: Gadget heerscht!! Gister ook nog eens die laatste aangeslingerd Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Fijn, fijn Waarschijnlijk overmorgen, of die dag daarop m'n Funeral March shirt binnen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ooo jawel ] |
|
Hey! Dat is mijn undersign! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
[quote]Op 13 maart 2007 14:54 schreef Snoodaerdt het volgende: WTF!!??!! Met een klein beetje inspanning zou je dit toch wat leesbaarder moeten kunnen formuleren, [quote] Leer Twents of verteer hier een klein hulpmiddel :http://members.home.nl/goaitsen/twents/schriefw.htm ] |
|
Die link doet het niet lul ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: hou je stil baklap voordat ik weer naar je huis feur om je dvd's te jatten ] |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: jij roeleert crisj ] |
|
Hé, laten we anders het Gadget topic als lultopic gebruiken! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: nix heeft gelijk laten we maar weer ontopic gaan ] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |