|
Auteur: |
|
|
Ahja, pas "Solace" gehoord. Lekker plaatje Zenial |
|
quote: is idd wel wat voor jou! maar.. klinkt vet! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: W-T-F??? Volgens mij sluiten alle ****core-varianten een soundscape uit. |
|
precies, daarom zijn ze ook zo uniek |
|
quote: Postcore en Sludgecore ook dan? |
|
Nieuw project van deze gasten: Mantric. Geniaal weer |
|
Ben nu Mantric aan t luisteren, en man, dat is best errug goed!!! Een redelijk fantastische mix van modernere metalvormen, post-rock, post-hardcore en wat ouderwetse (ahum) Porcupine Tree mikmak achtige dingen. Ofzo. Mantric MySpace Mantric heel album De tweede doet t bij mij op mijn werk niet, maar ik denk bij jullie wel... When your people matter, menstrual health matters |
|
Super band! Erg talentvolle mensen |
|
Solace is goud. |
|
quote: echt belachelijk goed album |
|
Er zijn mensen die te lui zijn om het op te zoeken, maar het misschien toch tof vinden. Ik behoor hier dus niet bij: Ik behoor wel tot de mensen die dit niet tof vinden. Te "druk". Edit: track toch maar afgeluisterd. Ik denk dat als je in de goede state of mind bent, je dit wel kan waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 16-04-2012 12:19] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Is dit meer je ding?: |
|
quote:Hey, ik zoek geen ruzie, maar, moet dit? <3 Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: ow oeps, als je dat liever niet wilt hebben dan stop ik daarmee! |
|
Wat is The Kiss - The Hope toch een geweldig album. Geen enkel nummer lijkt in hetzelfde genre te vallen en alsnog volgen ze elkaar heerlijk op. |
Index / Heavy Metal |